Hermèsova posljednja revija promišljen je marketinški potez

Hermès
16.03.2017.

Renomirana francuska kuća nedavno je u Los Angelesu priredila pravi modno-scenski spektakl

Iako je prije svega sinonim za sedmu umjetnost i glamurozne filmske zvijezde, Los Angeles postaje sve zanimljiviji i modnoj industriji.

Samo u proteklih par sezona, svoje su revije tamo održale mnoge modne kuće, od Tom Forda i Saint Laurenta, do Moschina i Tommy Hilfigera, a posljednji u nizu brandova koji se u punom sjaju predstavio publici na kalifornijskoj obali je Hermès.

Renomirana francuska kuća nedavno je u Los Angelesu priredila pravi modno-scenski spektakl, a sve povodom predstavljanja muške kolekcije za sezonu proljeće/ljeto 2017. Kolekcija je originalno predstavljena u Parizu još prošlog lipnja, ali je Axel Dumas, trenutni predsjednik kompanije, stvari odlučio odvesti korak dalje i upriličio još jednu reviju specijalno za svoje američke klijente.

 

Hermès

 

No, revija je bila tek dio dobro promišljenog marketinškog poteza pa je gotovo dvjesto gostiju moglo uživati u odličnom tulumu i brojnim uzbuđenjima poput tematskih soba ili igara iz zabavnih parkova. U sobi označenoj natpisom ‘PLEASE DO TOUCH’, gosti su mogli dotaknuti i osjetiti teksturu najfinijih kašmira, koža i ostalih materijala koje Hermès koristi u izradi svojih modnih dodataka.

„Uvijek nastojimo miješati dvije stvari – prvo, našu tradiciju i umijeće, i drugo, ne želimo biti preozbiljni, već kreirati malo čarolije,“ izjavio je Dumas nakon revije koja je pokazala kako im i jedno i drugo jako dobro ide. Los Angeles je nakon ovoga definitivno začaran Hermèsovom magijom.

 

Hermès

 

Maja Karnik
Foto: Getty

Pročitajte i...

Ne možemo prestati buljiti u ove Hermès ruževe

Još jedna luksuzna kuća okreće se beauty industriji

SS20 trend- Ovog proljeća nosimo najmekšu kožu od glave do pete

Već razmišljamo što ćemo nositi kad zatopli!

Povijest francuske mode kroz predivne ilustracije Megan Hess

U novoj knjizi „Elegance: The Beauty of French Fashion“

▲ Povratak na vrh