Jennifer Lopez izgleda sjajno u novoj Versace kampanji

Inspirirana kultnom haljinom s Grammyja
Početkom milenija, prije 20 godina, Jennifer Lopez prošetala je crvenim tepihom Grammyja u zelenoj Versace haljini super dubokog dekoltea i zapalila internet. Svekoliko virtualno pučanstvo toliko je bilo zainteresirano za haljinu popularne pjevačice da je zbog potrebe za pretraživanjem nastao Google Images bez kojeg danas ne možemo zamisliti internet.
Prošlog je rujna 50-godišnja glazbenica i glumica zatvorila Versace reviju na Tjednu mode u Milano koračajući pistom u gotovo identičnoj zelenoj haljini kao što je bila ona 2000. godine. I, naravno, izazvala je posvemašnje oduševljenje publike, čak i veće nego ono početkom milenija kada je zasjala u originalnom Versace dizajnu. Sada, na tragu te duge i sjajne suradnje, Jennifer Lopez zablistala je kao zvijezda najnovije Versace kampanje za kolekciju proljeće/ljeto 2020. Kampanju luksuznog talijanskog brenda fotografirao je popularni dvojac Mert Alas i Marcus Piggott, a Jennifer na vizualima izgleda naprosto očaravajuće. “Jako sam sretna što konačno mogu otkriti da sam zaštitno lice #VersaceSS20 kampanje. Hvala Donatelli Versace i svima u modnoj kući na vašoj sjajnoj viziji i suradnji”, napisala je zvijezda na svom Instagram profilu.
Piše:
T.L.
Fotografije: Instagram, Versace