Kako izgleda “Psycho Killer” modne kuće Gucci?

22.02.2019.

Show koji nikoga nije ostavio ravnodušnim

Uz mistična, na trenutke zasljepljujuća, treperava svjetla i lavež koji je zlokobno odjekivao u pozadini, Gucci je najavio svoju novu modnu priču koja je, baš onako kako to osebujni Alessandro Michele običava činiti, bila zavijena velom bizarnosti, napetosti i tajnovitosti uz neizostavni prstohvat horror referenci.

 

Najnovija Gucci kolekcija predstavljena modnoj publici u Milanu bila je potpuna suprotnost razigranoj i vedroj kampanji koja je nedavno oduševila svijet tematizirajući blistave godine glamura tijekom zlatne ere Hollywooda. Mračna, mistična, napeta i pomalo zlokobna, kolekcija je uvelike podsjećala na horror filmove s jezivim maskiranim psihopatima u glavnim ulogama, a upravo su maske bile glavni lajt motiv nove priče iz kreativne radionice ideja neumornog Alessandra Michelea.

 



View this post on Instagram

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

Čak je i uzvanike na njihovim mjestima dočekala drvena kutija koja je skrivala masku Hermaphroditusa, lika s grčke mitologije, sina Afrodite i Hermesa koji reprezentira objedinjenu mušku i žensku seksualnost. No, kolekcija je, kako talentirani kreativni direktor navodi bila nadahnuta mislima jedne od najvećih ikona političke teorije i filozofije. Hannah Arendt i njezino djelo iz 1958. godine “ The Human Condition” (Vita Activa), za koje mnogi vjeruju kako je upravo njezino najutjecajnije djelo, toliko je inspiriralo Michelea da je njezinu misao o pluralnosti identiteta odlučio pretočiti u svoju kolekciju za jesen/zimu 2109.

 



View this post on Instagram

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

Michele je pritom posebno bio okupiran idejom da u društvu postajemo osobe tek kad odaberemo masku koju ćemo nositi te tako izabiremo unikatan identitet koji će nas predstavljati među sličnima. “Kada se pojavimo u javosti, mi otkrivamo sebe u pluralnim identitetima”, piše Arendt. I upravo je to Michele želio naglasiti, kako nam odjeća koju biramo može pomoći da odigramo uloge koje želimo igrati, pomaže nam da istovremeno sakrijemo i otkrijemo ono što jesmo. Poprilično filozofski zapetljano, možemo reći, no s kreativnim direktorom kuće Gucci ionako smo već naučili da jednostavnije ne može.

 



View this post on Instagram

A post shared by Gucci (@gucci) on

 

Kako bi potkrijepio svoju ideju, Michele je na pistu izveo vrlo ekskluzivan odabir modela, od onih profesionalnih do potpunih amatera, nastojeći da se međusobno potpuno razlikuju te da u svojoj misli objedini sve. Da ne zanemarimo modu, Gucci je i ovoga puta na pistu pustio niz vrlo bizarnih detalja poput štitnika za koljena, chokera s ubojitim šiljcima, masivnih, zlatom optočenih naušnica, šešira vrlo čudnog izgleda… Kao i obično, i u ovoj modnoj priči iz Gucci radionice “više je bilo više”, s pregršt referenci i kojekakvih zapleta, a Alessandro Michele je opet postigao ono što je želio. Da se o Gucciju priča još nekoliko dana nakon što su se treperava svjetla ugasila.

Piše: T.L.
Fotografije: Profimedia/ Gucci Instagram

Pročitajte i...

Kako je Harry Styles učinio traper hlačice vrućima

... dok šeće u vrtu i raspravlja o umjetnosti.

Pet fantastičnih knjiga koje su inspirirale modne kolekcije

Moda i književnost se vole: Virginia Woolf x Comme des Garçons, Frankenstein x Prada…

#FashionReinvention prema receptu slavnih svjetskih dizajnera

Dok odbrojavamo dane do devetog izdanja Elle Style Awards, ove godine u znaku #FashionReinvention kampanje, osvrćemo se na rad nekolicine modnih kuća koje su kroz godine proživjele vlastite reinvencije, više ili manje uspješno.

Apsolutni početnici u redateljskoj fotelji

Filmska naiva za dizajnerske veterane

Imate li u ormaru 190 $ koje ste zamalo bacili?

Jeste li se u posljednjem velikom pospremanju ormara skoro riješili komada odjeće koje Gucci smatra posljednjim krikom mode?

Kako TikTok mijenja modni svijet

Sudar svjetova ili novi oblici marketinga? Kako modni brendovi otkrivaju potencijal te društvene platforme i kako reagiraju TikTokeri

▲ Povratak na vrh