Kako pariška kuća Dior zamišlja proljeće?

20.01.2020.

Nova kampanja za nadolazeću toplu sezonu

Renomirana pariška modna kuća Dior izbacila je kampanju za svoju novu kolekciju namijenjenu sezoni proljeće/ljeto 2020. Vizuale kampanje krasi model Ruth Bell koja se već nekoliko sezona pojavljuje kao zaštitno lice luksuzne modne kuće. Fotografkinja Brigitte Niedermair kampanju za Dior snimila je u studiju fokusirajući se prvenstveno na nove odjevne komade i modne dodatke poput ikonične Diorove Saddle torbice (koja već neko vrijeme ima svoj moment kada su u pitanju trendovi i koju je Dior izbacio na tržište u bezbroj novih inačica). U centru Diorove vizije za nadolazeću toplu sezonu nalaze se elegantni lookovi, a kreativna direktorica Maria Grazia Chiuri fokus je stavila na retro krojeve i uzorke evocirajući sjećanja na neke davne modne ere. Na momente je jasno kako je slavna dizajnerica inspiraciju pronašla i u legendarnom Diorovom New Looku, no kolekcija, tome unatoč, izgleda suvremeno i sasvim prilagodljivo današnjim trendovima. Ono što nam se posebno sviđa su detalji retro prizvuka poput šarmantnih pletenih šešira, velikih sunčanih naočala ili pak biserne ogrlice i zlatnih naušnica, ali i neodoljivi uzorci koji nas u mislima odvode u neko drugo vrijeme.

Piše: T.L.

Fotografije: Dior

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh