Kako zvijezde izgledaju sa i bez filtera?

13.08.2019.

Zanimljivi vizuali kultnog brenda

Provokativne kampanje za linije donjeg rublja kultnog brenda Calvin Klein oduvijek su pobuđivale interes javnosti, a ovoga je puta brend išao korak dalje prezentirajući ponešto drugačije vizuale.

 

Calvin Klein kampanja za kolekciju namijenjenu jeseni 2019. u glavne uloge stavlja neke od najpopularnijih svjetskih zvijezda kao što su Naomi Campbell, Bella Hadid, Beth Ditto, Lay Zhang i drugi, a koje je svojim objektivom snimio fotograf Daniel Jackson. Vizuale, sastavljene od diptiha, čine fotografije na kojima poziraju celebrityji u donjem rublju no ideja je ponešto drugačija.

 

 

Dok jednu stranu vizuala čini tipična obrađena fotografija kakve viđamo u modnim kampanjama, druga strana predstavlja “stvarni, nefiltrirani život” zvijezda u njihovim domovima. Prema službenom priopćenju brenda, nova #MYCALVINS kampanja “slavi dvije različite perspektive, od kojih obje, svaka na svoj način, znače seksepil” te naglašava kako je “seksepil stanje uma”.

 

 

Osim kul i opuštene vibre kampanje kakvu brend njeguje već dugi niz godina, i sama kolekcija izgleda sjajno, puna udobnih ali seksi komada u kojima je teško ne osjećati se odlično.

Piše: T.L.
Fotografije: Calvin Klein

Pročitajte i...

Top 10 jesenskih komada koje morate imati u ormaru

Na vrhu naše shopping liste svake sezone nalazi se nekoliko ključnih komada za kojima ćemo često posegnuti i koji će se godinama zadržati u našim ormarima.

Žene ili lutkice? Kako se othrvati suvremenim nemogućim standardima ljepote

Iako se govori o inkluzivnijim standardima ljepote, koji uključuju žene svih rasa, boja kose i očiju i različitih dobi, ono što primjećujemo na društvenim mrežama ne odgovara toj ideji

Suvremeni klasici Calvina Kleina

Kožna jakna, neonske boje i traperice - osuvremenjeni su vječni komadi u kolekciji Calvina Kleina

▲ Povratak na vrh