Kreacije koje nikad nećete moći odjenuti (čak ni ako ih masno platite)

06.12.2020.

Modni dizajneri su se zaigrali - što ćete obući vi, a što vaš avatar?

U današnje vrijeme, osobito u godini u kojoj kod kuće provodimo više nego ikad, videoigrice i gaming kultura postaju sve rasprostranjeniji. Stoga ne čudi da se industrija luksuza, od modnih brendova do kozmetike, okrenula novim tržištima, a najzanimljivije im je ono virtualno.

Gaming i e-sportovi industrija su od gotovo 160 milijardi dolara, a broj konzumenata u stalnom je porastu – procjenjuje se da će ih do kraja ove godine biti 2.7 milijardi, a raste i broj gejmerica. Uzevši te brojke u obzir, modne kuće polako otkrivaju potencijale još neistraženog tržišta. Jedna od zapaženijih kolaboracija je ona između Pume i Gen.G Esportsa, za čiji je online tim igrača League of Legends Puma dizajnirala dresove.

Louis Vuitton također je sklopio partnerstvo s League of Legends, pa je njihov kreativni direktor Nicholas Ghesquiere dizajnirao kostime za likove Qiyanu i Sennu, ali je inspiraciju iz igrice prenio i u stvarnu modnu kolekciju. No suradnja nije stala samo na modi – Louis Vuitton dizajnirao je i škrinju za pehar svjetskog prvenstva League of Legends 2019.

In-gaming lookove dizajnirali su Valentino, Marc Jacobs i Anna Sui za popularnu igricu Animal Crossing, a zahvaljujući Gillette Venus igrači(ce) su mogli dodavati svojim avatarima posebne karakteristike (poput pjegica ili celulita).

Gucci “odijeva” avatare Geniesa (kompanije koja konkurira Bitmojiju), a u budućnosti namjera im je da samo jednim klikom na avatare korisnici mogu kupiti odjeću koju na njemu vide. No to nije jedina kolaboracija između Guccija i digitalne industrije. Suradnja s Fnaticom, Esports kompanijom, rezultirala je limitiranom kolekcijom satova koja kombinira boje kompanije Fnatic i Guccijev logo s dvostrukim G koji se u gejmerskoj populaciji može protumačiti i kao “good game”. Satovi koji su se prodavali po cijeni od 1600$ već su rasprodani.

Kao što odanost klubovima i svim njihovim parafernalijama stvara osjećaj povezanosti s određenom skupinom, ista pravila vrijede i za e-sportove. Dizajniranjem kostima, karakteristika avatara, pehara itd. industrija luksuza radi više od pukog oglašavanja – stvaraju osjećaj povezanosti između modnih brendova i nove, mlade publike.

Piše: Kristina Stakor

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

regina king oscars

Haljina koju je Regina King nosila na dodjeli Oscara rezultat je 140 sati rada...

Glumica i redateljica zasjala je u haljini Louisa Vuittona

gucci

Modni spoj za totalni luksuz: Gucci i Balenciaga udružili snage

Modna kuća Gucci ove godine slavi veliki jubilej: 100. godišnjicu postojanja, a tim je povodom kreativni direktor Alessandro Michele povukao neočekivane modne poteze i predstavio fantastičnu kolekciju

Nova generacija luksuza: Gucci tenisice za samo 12 dolara?

Novo doba digitalnog marketinga uključuje i isključivo virtualan doživljaj – na tom valu je i najnoviji Gucci proizvod, tenisice koje se mogu ‘nositi’ samo na društvenim mrežama i u videoigrama

Nismo prepoznali ovog holivudskog velikana na setu filma 'The House of Gucci'

U radnji se pojavila i Sophia Loren! Može li bolje?

Louis Vuitton Fornasetti

Neobična modna suradnja Louisa Vuittona i Fornasettija

Kreativni dijalog između modne kuće i atelijera spaja antičku umjetnost i suvremeni dizajn

▲ Povratak na vrh