Kreacije koje nikad nećete moći odjenuti (čak ni ako ih platite)

14.10.2020.

Modni dizajneri su se zaigrali - što ćete obući vi, a što vaš avatar?

U današnje vrijeme, osobito u godini u kojoj kod kuće provodimo više nego ikad, videoigrice i gaming kultura postaju sve rasprostranjeniji. Stoga ne čudi da se industrija luksuza, od modnih brendova do kozmetike, okrenula novim tržištima, a najzanimljivije im je ono virtualno.

Gaming i e-sportovi industrija su od gotovo 160 milijardi dolara, a broj konzumenata u stalnom je porastu – procjenjuje se da će ih do kraja ove godine biti 2.7 milijardi, a raste i broj gejmerica. Uzevši te brojke u obzir, modne kuće polako otkrivaju potencijale još neistraženog tržišta. Jedna od zapaženijih kolaboracija je ona između Pume i Gen.G Esportsa, za čiji je online tim igrača League of Legends Puma dizajnirala dresove.

Louis Vuitton također je sklopio partnerstvo s League of Legends, pa je njihov kreativni direktor Nicholas Ghesquiere dizajnirao kostime za likove Qiyanu i Sennu, ali je inspiraciju iz igrice prenio i u stvarnu modnu kolekciju. No suradnja nije stala samo na modi – Louis Vuitton dizajnirao je i škrinju za pehar svjetskog prvenstva League of Legends 2019.

In-gaming lookove dizajnirali su Valentino, Marc Jacobs i Anna Sui za popularnu igricu Animal Crossing, a zahvaljujući Gillette Venus igrači(ce) su mogli dodavati svojim avatarima posebne karakteristike (poput pjegica ili celulita).

Gucci “odijeva” avatare Geniesa (kompanije koja konkurira Bitmojiju), a u budućnosti namjera im je da samo jednim klikom na avatare korisnici mogu kupiti odjeću koju na njemu vide. No to nije jedina kolaboracija između Guccija i digitalne industrije. Suradnja s Fnaticom, Esports kompanijom, rezultirala je limitiranom kolekcijom satova koja kombinira boje kompanije Fnatic i Guccijev logo s dvostrukim G koji se u gejmerskoj populaciji može protumačiti i kao “good game”. Satovi koji su se prodavali po cijeni od 1600$ već su rasprodani.

Kao što odanost klubovima i svim njihovim parafernalijama stvara osjećaj povezanosti s određenom skupinom, ista pravila vrijede i za e-sportove. Dizajniranjem kostima, karakteristika avatara, pehara itd. industrija luksuza radi više od pukog oglašavanja – stvaraju osjećaj povezanosti između modnih brendova i nove, mlade publike.

Piše: Kristina Stakor

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Kako TikTok mijenja modni svijet

Sudar svjetova ili novi oblici marketinga? Kako modni brendovi otkrivaju potencijal te društvene platforme i kako reagiraju TikTokeri

U ove torbice stane SVE!

Novčanik, ključevi, mobitel, maska, dezinficijens... kao da je Mary Poppins bila inspiracija za ovosezonske torbe jer u njih baš sve stane

Sportske kreacije u kojima je nemoguće baviti se sportom

Teško je zamisliti da biste se u ovim komadima zaista oznojili...

Odvažna kombinacija boja koju ćemo ove hladne sezone obožavati

Inspiracija s modnih pisti za kombinacije u kojima je nemoguće proći neprimijećeno

Statement pletivo bit će nezaobilazan trend ove jeseni

Komadi iz kojih se nećemo skidati kad temperature padnu

Pet fantastičnih knjiga koje su inspirirale modne kolekcije

Moda i književnost se vole: Virginia Woolf x Comme des Garçons, Frankenstein x Prada…

▲ Povratak na vrh