Ljubavno pismo Riccarda Tiscija

Givenchy
18.12.2015.

Kreativni direktor Givenchyja kampanju za proljetnu kolekciju posvetio je svojoj velikoj inspiraciji - New Yorku

Givenchy kampanja za kolekciju proljeće/ljeto 2016. nastala je inspirirana ljubavlju prema gradu snova, New Yorku.

Fotografije za koje je zaslužan dvojac Mert & Marcus tako služe kao i podsjetnik na posljednju reviju poznate modne kuće, održanu na jednom manhattanskom krovu.

Givenchy

Kao glavna namjera ove za kuću simbolične serije fotografija širenje je poruke kreativnog direktora Givenchyja, Riccarda Tiscija, koja jednostavno glasi: VJERUJEM U MOĆ LJUBAVI.

Givenchy

Fotografije prate stihovi pjevača Anohnija: I am a child on the river and love waits downstream / A waterfall to steal my breath and Change My Mind.

Prekrasno!

Fotografije: Mert & Marcus/Givenchy

Pročitajte i...

Što čeka Givenchy nakon odlaska Clare Waight Keller?

Igra modnih glazbenih stolica nastavlja se unatoč trenutnoj situaciji!

Kendall i sestre Hadid u divnoj Burberry kampanji

Je li ovo "it" kampanja sezone proljeće/ljeto 2020.?

SS20 trend- Ovog proljeća nosimo najmekšu kožu od glave do pete

Već razmišljamo što ćemo nositi kad zatopli!

▲ Povratak na vrh