Logomanija piše modne trendove za nadolazeću jesen

16.08.2019.

Print i logo kao okosnica nove Louis Vuitton kolekcije

Francuska modna kuća Louis Vuitton izbacila je novu, capsule kolekciju za ljeto naziva Monogram Jungle, a koja stavlja fokus na printeve i prepoznatljivi LV logo koji krasi odjevne komade obožavanog modnog brenda.

 

Upečatljivi floralni motivi i animal print krase sve nove odjevne komade s Louis Vuitton potpisom, a glavnu riječ capsule kolekcije vode lepršave ljetne haljine i velike torbe koje zajedno čine savršene outfite kao stvorene za kraj još uvijek vrućeg ljeta.

 

 

Modeli torbi poput Neverfull bag, oversized Onthego tote torbe i NéoNoé bucket torbe vode glavnu riječ na fotografijama kampanje s potpisom Stef Mitchell, a mi vjerujemo kako će, kao i bezbroj modela s Louis Vuitton potpisom do sada, i ove uskoro zaposjesti ulice, postati must have komad u garderobama trendseterica i zablistati na street style fotografijama s tjedana mode u sjetskim modnim metropolama.

 

Piše: T.L.
Fotografije: Louis Vuitton

Pročitajte i...

ELLE slavi fantastičnih 18 i nagrađuje vas knjigom Louis Vuitton: Runway

ELLE rođendansko darivanje nastavlja se na Instagramu - pokažite svoju kreativnost i osvojite knjigu Louis Vuitton!

Kreacije koje nikad nećete moći odjenuti (čak ni ako ih platite)

Modni dizajneri su se zaigrali - što ćete obući vi, a što vaš avatar?

U ove torbice stane SVE!

Novčanik, ključevi, mobitel, maska, dezinficijens... kao da je Mary Poppins bila inspiracija za ovosezonske torbe jer u njih baš sve stane

Sportske kreacije u kojima je nemoguće baviti se sportom

Teško je zamisliti da biste se u ovim komadima zaista oznojili...

Louis Vuitton anakronistička kampanja

Anakronizam kao tema kampanje za Louis Vuitton torbice

Zanimljivi kolaži poznate modne kuće

▲ Povratak na vrh