Louis Vuitton najuspješniji modni brend

Louis Vuitton
24.05.2015.

Bernard Arnault ponovno ima razloga za zadovoljstvo

Forbes je naime ovih dana objavio svoju listu sto najuspješnijih svjetskih brendova na kojoj se našlo desetak predstavnika modne industrije i baš je Louis Vuitton najviše rangirano modno ime na jako dobrom četrnaestom mjestu.

Lista je slagana prema financijskim rezultatima ili preciznije rečeno – zaradi. Na vrhu je, sasvim očekivano, Apple i to već petu godinu za redom, a slijede ga Microsoft, Google, Coca-Cola i IBM. Za Louis Vuitton, ovo je povijesno dobar rang koji još jednom potvrđuje kako je dovođenje Nicholasa Ghesquièrea bio jako dobar potez. Prodaja je možda najbolji dokaz tome.

Mladi dizajner osvježio je Vuitton ženu svojom modernom i mladenačkom vizijom, a menadžment iz LVMH-a pobrinuo se za sve ostalo. Novi muzej suvremene umjetnosti u Parizu, odlična cruise kolekcija prikazana nedavno u Palm Springsu kao i multimedijalna putujuća izložba trenutno postavljena u Rimu samo su dio priče kojom nas zavodi prepoznatljivi LV logo.

A ostali? H&M na 33. mjestu potvrđuje svoju poziciju vodećeg high-street brenda, dok su Vuittonovi najljući pariški konkurenti, Hermes i Chanel, tek na 51. odnosno 85. poziciji.

Piše: Maja Karnik
Fotografije: Profimedia

Pročitajte i...

Louis Vuitton anakronistička kampanja

Anakronizam kao tema kampanje za Louis Vuitton torbice

Zanimljivi kolaži poznate modne kuće

Louis Vuitton u subotu otvara svoj prvi restoran

Kulinarska avantura legendarne francuske kuće

Louis Vuitton kampanja kao posveta SF romanima iz 70-ih

Serija fotografija sa zvjezdanom postavom

Tko je kupio drugi najveći dijamant na svijetu?

Čini se da jedan od najpopularnijih luksuznih brendova ulazi na tržište skupocijenog nakita

Osvojila nas je nova kampanja za Louis Vuitton

Divne fotografije Viviane Sassen slave mušku osjećajnost

Modni report: Najbolji lookovi s Louis Vuitton AW/2020 revije

Što je legendarna kuća na čelu s Virgilom Ablohom predstavila u Parizu?

▲ Povratak na vrh