Louis Vuitton najuspješniji modni brend

Bernard Arnault ponovno ima razloga za zadovoljstvo
Forbes je naime ovih dana objavio svoju listu sto najuspješnijih svjetskih brendova na kojoj se našlo desetak predstavnika modne industrije i baš je Louis Vuitton najviše rangirano modno ime na jako dobrom četrnaestom mjestu.
Lista je slagana prema financijskim rezultatima ili preciznije rečeno – zaradi. Na vrhu je, sasvim očekivano, Apple i to već petu godinu za redom, a slijede ga Microsoft, Google, Coca-Cola i IBM. Za Louis Vuitton, ovo je povijesno dobar rang koji još jednom potvrđuje kako je dovođenje Nicholasa Ghesquièrea bio jako dobar potez. Prodaja je možda najbolji dokaz tome.
Mladi dizajner osvježio je Vuitton ženu svojom modernom i mladenačkom vizijom, a menadžment iz LVMH-a pobrinuo se za sve ostalo. Novi muzej suvremene umjetnosti u Parizu, odlična cruise kolekcija prikazana nedavno u Palm Springsu kao i multimedijalna putujuća izložba trenutno postavljena u Rimu samo su dio priče kojom nas zavodi prepoznatljivi LV logo.
A ostali? H&M na 33. mjestu potvrđuje svoju poziciju vodećeg high-street brenda, dok su Vuittonovi najljući pariški konkurenti, Hermes i Chanel, tek na 51. odnosno 85. poziciji.