Neodoljive fotografije konja iz posljednje Gucci kampanje

Gucci kampanja s konjima
01.04.2020.

Modna kuća želi da upoznate glavne likove

Talijanska modna kuća Gucci na fotografijama svojih reklamnih kampanja često, osim “pravih” modela, ugošćuje i one životinjske, bilo da je riječ o psima, mačkama, zmijama, pijetlovima, pa čak i tigrovima i lavovima. To, doduše, nimalo ne čudi jer se motivi životinja u formi simbola odavno provlače kroz estetiku brenda.

No, jedna je životinja posebno bitna za modnu kuću Gucci, a to su konji. Još od samih začetaka brenda, kada ga je u Firenci 1921. godine osnovao Guccio Gucci, luksuzna talijanska marka se pretežito fokusirala na kožnate odjevne komade namijenjene jahačima  pridobivši već u početcima bogatu klijentelu da bi tek nešto kasnije ponudu proširila i na prtljagu i torbe izrađene od kože. Na krilima popularnosti i uspjeha, Gucci je svojim imućnim kupcima počeo nuditi luksuznu odjeću i modne dodatke, no konji su zauvijek ostali ucrtani u DNA kuće, a simboli poput sedla ili potkove čine sastavni dio motiva i danas kada je na čelu osebujni kreativni direktor Alessandro Michele. Konji su se pojavili i u reklamnoj kampanji “Of Course A Horse” namijenjenoj kolekciji proljeće/ljeto 2020. snimljenoj u Los Angelesu, a sada je Gucci svojoj publici odlučio predstaviti svoje divne modele, jednog po jednog. U seriji portreta tako su glavnu riječ dobili konji Tornado, Fad, Terremoto, Batman, Titan, Hasan i Kolonel čije će fotografije sigurno raznježiti mnoge ljubitelje životinja. Nas sigurno jesu.

Piše: Tina Lončar

Fotografije: Gucci

Pročitajte i...

Kako je Harry Styles učinio traper hlačice vrućima

... dok šeće u vrtu i raspravlja o umjetnosti.

Pet fantastičnih knjiga koje su inspirirale modne kolekcije

Moda i književnost se vole: Virginia Woolf x Comme des Garçons, Frankenstein x Prada…

#FashionReinvention prema receptu slavnih svjetskih dizajnera

Dok odbrojavamo dane do devetog izdanja Elle Style Awards, ove godine u znaku #FashionReinvention kampanje, osvrćemo se na rad nekolicine modnih kuća koje su kroz godine proživjele vlastite reinvencije, više ili manje uspješno.

Apsolutni početnici u redateljskoj fotelji

Filmska naiva za dizajnerske veterane

Imate li u ormaru 190 $ koje ste zamalo bacili?

Jeste li se u posljednjem velikom pospremanju ormara skoro riješili komada odjeće koje Gucci smatra posljednjim krikom mode?

Kako TikTok mijenja modni svijet

Sudar svjetova ili novi oblici marketinga? Kako modni brendovi otkrivaju potencijal te društvene platforme i kako reagiraju TikTokeri

▲ Povratak na vrh