Nova kampanja brenda Identity Igora Djuge kao inspiracija za ljepše dane kojima se veselimo!

Kampanja za SS 20 kolekciju koju potpisuje fotografski dvojac Matković /Vild
Nova kampanja modnog brenda Identity lepršava je, zabavna, eksplozivna i optimistična. Dizajner Igor Djuga njome želi potaknuti sve koji prate njegovu modu da vjeruju i da ne odustaju, čak i u ovim teškim vremenima. Kampanja je svojevrsni hommage legendarnome Studiju 54, a New York i vrijeme koje je proveo ondje odigrali su veliku ulogu u dizajnerovu stvaralaštvu. „Možda još uvijek ne možemo putovati, ali u mislima je moguće biti gdje god poželite. Možete reći da sam sanjar, ali to uistinu vjerujem“ – opisuje Igor.
Modeli u Igorovoj kampanji su ujedno i najtraženije hrvatske manekenke (Paula Puškaš, Luna Valas, Tina Mustapić, Lućana Mirko, Ivana Vukušić i Katarina Mamić) na čiji je rad iznimno ponosan prije svega, jer ih osim posla spaja i prijateljstvo. „Čitav provjeren tim ljudi koji je radio i na ovoj kampanji jednostavno jamči uspjeh, važna mi je ta energija koju osjetim čim uđem na snimanje“ – dodaje Igor.
Kampanju (snimljenu prije pandemije) potpisuje uistinu fantastičan tim: fotografi Franjo Matković i Senja Vild, koji stoje i za brojnih genijalnih Elleovih editorijala, make up je djelo Emilije Kopčalić, a kosu je uredio poznati hair stylist Ivan Pervan iz Pervan Hair salona.
Iako je situacija još daleko od normalne, modni se svijet ipak vrti i dalje pa će vrata Identity showrooma biti otvorena uz potrebnu najavu. Igorove haljine pozivaju na druženje, slavlje i veselje, kojima se itekako nadamo nakon dugih dana izolacije. Dok maštamo o ljetnim druženjima, uživamo u divnim fotografijama kampanje te zamišljamo bolja vremena u kojima ćemo zablistati u Igorovim haljinama!












Piše: Jasna Rausavljević
Fotografije: Senja Vild i Franjo Matković