Nove zvijezde na domaćem modnom nebu

Nakon pobjede na najznačajnijem nacionalnom natjecanju za mlade modne dizajnere, duo Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić objavljuju sjajnu prvu kampanju za nagrađenu kolekciju EXORDIUM
Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, nedavno nagrađeni kao novi dizajneri godine na Portanova Fashion Incubatoru, lansiraju prvu kampanju EXORDIUM čije je zaštitno lice pjevačica grupe Pavel Antonia Matković.
Prva kolekcija EXORDIUM, kao što samo ime kaže, donijela je ideju početka i stvaranja nove ženske siluete. Oštri rezovi, geometrijski krojevi i minimalizam postavili su zapravo novo žensko tijelo, izraženo kroz volumen. Isti principi razvijeni su i u samoj kampanji kroz rezove i pomake siluete, čime je statičnoj slici dodan pokret. Budući da se radi o kolekciji za jesen/zimu, izbor materijala se prirodno nametnuo, kao i kolorit.
“Prva kolekcija EXORDIUM razvijena je u tamnim bojama. Vjerojatno smo dijelom zbog toga u nekim medijima opisani kao avangardni dizajneri. Iako nam laska što smo doživljeni kao novi u ideji, sami sebe definitivno bismo opisali kao prêt-à-porter kreatore. Zanima nas kako napraviti savršen kaput, košulju koja će biti ugodna cijeli dan, iste takve hlače, suknje I haljine. Sljedeća kolekcija bit će svijetla, barem kad je o bojama riječ, ali jednako nosiva kao EXORDIUM.”





KLISKINIC//SABARIC su naime već u punim pripremama za debi na pisti Cro A Portera za koji im je uručena pozivnica. Kažu da su zahvaljujući medijskoj pozornosti koja od početka prati njihov rad i financijskoj nagradi na Portanova Fashion Incubatoru oko sebe okupili dobar tim i samouvjereni su pred prvo predstavljanje na CAP-u, pritom ne skrivajući ambicije za pozicioniranje i na regionalnom tržištu.
“Naše individualne estetike zapravo su vrlo različite, ali imamo identičan proces. Vjerojatno je tu razlog zašto tako dobro surađujemo. Svatko daje vlastiti doprinos što rezultira karakterističnim spojem streetstyla i avangarde. Krećemo od mood panela, postavljamo viziju žene oko koje razvijamo kolekciju. Zanimaju nas žene, ne lutke ili metadizajn koji se obraća samome sebi ili kolegama.” kažu Tomislav i Marko koji su od početka imali jasnu ideju za kolekciju i kampanju.
“S prvom kolekcijom biti proglašen dizajnerom godine otvara mnoga vrata. Danas lansiramo kampanju, a ona je dio veće priče koja tek slijedi” dodaje ovaj talentirani dvojac koji je vrlo uspješno pobudio živi interes modnih insajdera.
Autorski tim kampanje EXORDIUM čine fotografkinja Ivana Marinić Kragić, šminku potpisuje Bianka Žugelj, a kosu Branka Trohar, Boye by BBK.