Novi vizuali

14.05.2014.

Manuel Maligec predstavlja kampanju za novu kolekciju

Nastavno na vrlo uspješnu prethodnu kampanju poznati dizajner Manuel Maligec ponovno udružuje snage s fotografom Jakovom Baričićem i lansira kampanju za kolekciju ‘Waris’ predstavljenu na ovosezonskom Schwarzkopf Cro A Porter-u. Ono što Robert Mapplethorpe predstavlja ranih 70-tih, sve novo, avangardno i hrabro u izričaju, Manuel nastoji asimilirati u svojoj kolekciji.

Inspiracija

„Nadovezujući se na svoju prvu kolekciju lišenu detalja i ukrasa s jasno vidljivom strukturom materijala inspiraciju pronalazim u fotografiji Roberta Mapplethorpea koja je isto tako snažna u svojoj jednostavnosti, minimalizmu i negaciji boja. Kolekcija objedinjuje sedamnaest modela i jednu ideju o urbanoj, samosvjesnoj i hrabroj ženi. Upravo sam zato kolekciju nazvao ‘Waris’ prema istoimenoj autorici knjige Pustinjski cvijet“, izjavio je mladi dizajner.

 

Manuel Maligec

 

Najiščekivaniju ovosezonsku kolekciju karakterizira povratak iskonskoj bijeloj neboji, materijali uglavnom bazirani na svili, te naizgled jednostavni krojevi, zapravo vrlo složeni u svojoj konstrukciji. Ručno izrađeno kožno remenje izradio je brend Nino Edolini. Radi se o dizajnerskom dvojcu koji je znanje stekao radom za G-Star, a na ove prostore donose patent obrade kože 3D tehnikom bez vidljivih šavova, te posebno tretiranje bojom korištenom za tetoviranje.

Gdje je sve snimljeno?

Kampanja je snimljena na neuobičajenoj lokaciji, samposlužnoj praonici rublja Veš4Keš. Ovo zapravo vrlo uobičajeno mjesto, za kojim imamo svakodnevnu potrebu poslužilo je kao ironija na strah od nošenja „nenosive“ odjeće bez posebnog povoda. Dizajner poručuje kako je sva odjeća nosiva ako imamo stav i dovoljno hrabrosti, bez obzira na situaciju: „Izričito se protivim konceptu odijevanja zbog drugih. Žena se ne odijeva kako bi nekog zavela ili privukla pažnju. Čini to samo i isključivo radi sebe.“ Objektivizacija žene je vrlo česta pojava i nužno je apostrofirati problem.

 

Manuel Maligec

 

Zaštitno lice kolekcije je mlada nada hrvatskog modelinga Anja Polić iz agencije My Guys Models, dok make-up potpisuje Petra Sever, a asistenciju Nives Bošnjak i Damir Begović. VIŠE fotografija pronađite u našoj galeriji…

Fotografije: Jakov Baričić

Pročitajte i...

Dizajnerica Ivana Janjić predstavlja novu kampanju

Nakon nastupa na proteklom Bipa Fashion.hr-u, gdje je pozvana kao pobjednica Portanova Fashion Incubatora, Ivana Janjić objavljuje kampanju za svoju drugu kolekciju naslovljenu DIFERIT

Studij u inozemstvu - koliko je doista nedostižan veliki san hrvatskih studenata modnog dizajna?

Da sada odete na hodnike zagrebačkog Tekstilno-tehnološkog fakulteta gdje desetci studenata u redovima čekaju svoj red za ispite i upitate li ih žele li studirati u inozemstvu, većina bi vam k`o iz topa odgovorila s dakako, samo kad bi imali novaca. Hrvatski su se mediji prije nekoliko dana pak raspisali o Mirni Mihoković, bivšoj studentici TTF-a koja je na to pitanje kao i većina odgovorila s “da” i iako nema potrebna sredstva za studij u inozemstvu, odlučila ih je pronaći putem medija i društvenih mreža. No, je li taj studij u inozemstvu koji tobože otvara sva vrata doista tako financijski nedostižan? I još bitnije, otvara li doista sva vrata?

Vjenčanice na novi i zanimljiv način

Nova kolekcija vjenčanica s domaćim potpisom

Poznato lice u modnoj kampanji domaćeg brenda

Diana Viljevac u svojoj novoj kampanji angažirala je Arianu Kopljar, kći poznatog TV voditelja Saše Kopljara i model u usponu

'Making of' novog Elleovog modnog editorijala

Atmosfera sa snimanja za lipanjsko izdanje magazina Elle

▲ Povratak na vrh