Poletna i vedra SOPAR kolekcija optimistično gleda na budućnost

25.03.2021.

Goruća želja za slobodom kretanja i druženjem, inspirirala je Helenu Šopar Zadro i Tamaru Rebić za stvaranje ljetne kampanje pod nazivom 'BACK TO WHERE WE BELONG'.

U duhu nade i optimizma, kampanja je snimana ove zime u Miamiju. Dizajnerice su kao gostujuću zvijezdu svoje kampanje pozvale Amru Beganovich koja sa svojom sestrom Elmom vodi svjetski uspješnu digitalnu kompaniju A&E koju je Forbes prozvao ‘Epicenter of influence’ u SAD-u, a Richard Branson uvrstio u svoj projekt ‘Dream Makers, Rule Breakers’. 

BloombergFinancial TimesWashington Post samo su neki od časopisa koji su Amru i Elmu, čiji Instagram profili ukupno imaju 2 milijuna pratitelja, uvrstili među najuspješnije influencerice Amerike. 
Inače dugogodisnja Helenina prijateljica, Amra se idealno uklopila u ljetnu priču sestara. Odvažnost, ambicioznost, vedar duh osobine su SOPAR djevojke koje su Helena i Amra utjelovile kao modeli na snimanju kampanje.

Osim modela, također su odigrale i ulogu fotografa, šminkera i frizera. Bez puno makeupa, s prirodnom, raspuštenom kosom, Helena i Amra su uz ugodno druženje u sunčanom Miamiju, s lakoćom snimile cijelu kampanju. Baš kako SOPAR sestre zamišljaju svoje klijentice – neopterećene, nasmijane i razigrane djevojke s puno ambicija i pozitivnim pogledom na budućnost.

Kako sam naziv kampanje sugerira, inspiraciju su sestre pronašle u želji za povratkom na uobičajeno, normalno vrijeme prije pandemije, u nesputanim druženjima i velikim slavljima… Ključni komadi kolekcije istkani već prepoznatljivim ručnim radom reflektiraju želju sestara da trenirke zamjenite odjećom u kojoj ćete se osjećati ženstveno i poletno.

Udobni kombinezoni, haljine u kojima će bas svatko biti primijećen te žarke boje rezultiraju pozitivnim nabojem koji će ovog proljeća i ljeta SOPAR odjeća prezentirati. 

Nova kolekcija dostupna je od danas na www.soparcollection.com

Pročitajte i...

charlie design

Nepresušan imaginarij Charlie _ Mare Milin donosi najnoviju modnu poslasticu

Kampanja Proljeće _ Ljeto 21 predstavljena je kao modni editorijal, jer je Lori zaljubljenik u modne editorijale s konceptom, a Mare je autorica nebrojenih editorijala pamtljivih po svom izričaju.

lovro krčar

Korzeti i pancirke: Nova kolekcija Lovre Krčara za urbane buntovnike

Glavna zvijezda kolekcije je maskirni uzorak koji se uklapa u sve kombinacije

Povratak trenda koji nam pomaže da narastemo u trenu: Platforme

Fetiš koji obožavaju modni dizajneri i pop zvijezde

casadei

Čizme i cipele koje će se nositi generacijama inspirirane su glazbom

Kraj mjeseca smo obilježili još jednim Zoom sastankom, ovog puta sa Ariannom Casadei, pripadnicom treće generacije obitelji Casadei koja nam je predstavila novu kolekciju za jesen/zimu 2021. godine

ahluwalia x ganni

Neobična modna suradnja s održivim predznakom: Ahluwalia x Ganni

Ključne riječi koje opisuju ovu kolekciju: održiva moda i londonska klupska scena

▲ Povratak na vrh