Prvi brend osmišljen za odijevanje u paru

26.07.2018.

Odijevanje u paru, odnosno twinning, je Nakachi zamislio kroz konceptualnu odjeću koju istovremeno može nositi dvoje ljudi.

Japanski dizajner Akihide Nakachi, još jedno novo ime iz Comme de Garçons škole Rei Kawakubo, predstavio je inovativnu modnu priču inspiriranu twinningom. Odijevanje u paru, odnosno twinning, je Nakachi zamislio kroz konceptualnu odjeću koju istovremeno može nositi dvoje ljudi.

Baloner za dvoje širok poput šatora, haljine sprijeda spojene trakom, jakna s džepovima na leđima, ali ne za onoga tko nosi jaknu, već za onoga tko ga zagrli – tako izgleda odjeća u kojoj se osjećaš voljeno, barem ako pitate Nakachija. Budući da je prije karijere u modi diplomirao psihologiju, ne čudi njegov neobičan pristup odijevanju, usmjeren na ono što prostim okom nije vidljivo.

Njegova odjeća za dvoje povezuje i propituje koliko naša međusobna bliskost ovisi o onome što nosimo, ali i provocira neka druga osobna pitanja. U njegovim kreacijama, dvoje moraju odbaciti dio svoje slobode kako bi napravili mjesta za onoga drugoga pa se podrazumijeva da kaput ili košulju nećete podijeliti s bilo kime. No pitanje je koliko je ovaj model twinninga praktičan. Nakachi se naravno ne zamara kriterijem praktičnosti. Ono što ga zanima je mora li moda uvijek biti ekspresija individualizma ili taj javni izraz možemo podijeliti s nekim i prilagoditi se tuđem stilu. Kao individualci smo potpuno izolirani i iako je baš to ono čemu naše društvo teži, Nakachi smatra kako je ponekad najljepša stvar osloniti se na nekog drugoga, onako iskreno, pod istim balonerom.

 

Piše: Maja Karnik

Foto: Instagram/@akihidenakachi

Pročitajte i...

Nova kolekcija hrvatskog modnog brenda Sommarena

Sinergija forme i funkcije u elegantnim kreacijama za samopouzdane žene

Pogledajte "making of" video Elle modnog editorijala snimanog na ulicama Londona

Novi editorijal ultimativna je modna inspiracija koju možete pronaći u novom broju časopisa Elle!

Black Friday slavi crne komade

Guess komadi koje morate imati u svom ormaru

Što jedan komad odjeće čini bezvremenskim - reinvencija mode kroz vrijeme

Kako jedna impresivna izložba prikazuje #FashionReinvention i kakva je budućnost mode?

Vrlo osobna priča iza nove Lokomotivine kampanje

Predivan susret realnosti sadašnjice, nostalgije, umjetničke vizije i mode u kampanji za novu kolekciju Lokomotiva by Lana Puljić

Prave mačke nose leopard

I ove sezone veliki modni trend su velike mačke. Roar!

▲ Povratak na vrh