Ralph Lauren predstavio polo majice napravljene od plastičnih boca

08.05.2020.

The Earth Polo

Sad je već posve izvjesno da se modni brendovi, ako žele ostati u igri, pod hitno moraju početi okretati održivoj i ekološkoj proizvodnji, a posljednji koji je to barem djelomice učinio je američki Ralph Lauren. Svojoj ponudi legendarnih polo majici dodali su ediciju “The Earth Polo” koju čine komadi napravljeni isključivo od plastičnih boca. Ovaj projekt predstavljen je pod krilaticom “An icon of today, made for a better tomorrow”. Za izradu svake majice koristi se u prosjeku 12 plastičnih boca, dok se za bojenje koristi inovativna metoda koja ne troši ni kap vode.

Ako želite dodati jedan sustanaible komad svojoj proljetnoj garderobi, bacite oko na ponudu na službenim stranicama.

 

Piše: Lana Harjaček

Fotografije: Ralph Lauren

Pročitajte i...

Ne možemo odoljeti ovim Seadro torbicama!

Monika Zubović dizajnirala je modne dodatke koji će vas ovog ljeta pretvoriti u pravu sirenu

6 kultnih filmova u kojima su kostimografiju radili dizajneri A liste

Neke od najboljih kostimografija u filmskoj povijesti potpisuju Gaultier, Balmain, Chanel...

O tetovažama, njihovoj privlačnosti i implikacijama

Iako kultura tetoviranja nikad nije bila popularnija, recentna istraživanja pokazuju da su tetovaže i dalje razlog stigmatizacije, u doslovnom i prenesenom značenju, čak i među samim “kolegama po inku”

Behind the scenes: Kako se zapravo snimaju scene seksa

Učimo od koreografkinje zaslužne za fantastičnu senzualnost u seriji "Normal People"

hogl

Högl predstavlja tenisice s vizijom koje možete nositi od jutra do večeri

Austrijski brend vrhunske obuće Högl ove sezone predstavlja HÖGLVISION – kolekciju tenisica stvorenu s vizijom podizanja svijesti o održivoj proizvodnji i potrošnji

H&M

H&M ima najodrživiju kolekciju kupaćih kostima dosad

H&M je oduševljen što najavljuje lansiranje nove kolekcije kupaćih kostima za ljeto 2021. godine. Dosad najodrživije kolekcije kupaćih kostima, H&M ljetna kolekcija se sastoji od održivih tkanina, a za cilj ima promijeniti način na koji se žene osjećaju u svojim kupaćim kostimima. Samopouzdani komadi ove kolekcije unose osjećaj topline i smirenosti među buku današnjice

▲ Povratak na vrh