Tenisice koje želimo nositi: Legendarni modeli u novoj, održivoj verziji

05.02.2021.

U sklopu nove kampanje „Write your legacy“ vodeći globalni fitness brend Reebok lansira tenisice izrađene od recikliranih materijala za čiji su izgled zaslužni kreativci iz cijelog svijeta

Vodeći globalni fitness brend Reebok lansirao je nastavak kampanje „Write your legacy“ i u sklopu nje predstavio i novi model tenisica Classic Leather Legacy izrađene od 30 posto recikliranog materijala. Reebokov model Classic Leather Legacy inspiriran je legendarnim modelima Aztec i Classic Leather, ali prilagođen modernim vremenima, a ove sezone je nadograđen recikliranim materijalima. Ukratko: inspiriran prošlošću, stvoren za budućnost.

Briga o okolišu i održiv način poslovanja danas su ugrađeni u poslovne strategije gotovo svake moderne kompanije, a Reebok ovom kampanjom želi potaknuti odgovornost u zajednici te dati svoj doprinos podizanju svijesti o ovoj izuzetno važnoj temi.

U stvaranje novog modela tenisice i osmišljavanje nove kampanje uključili su kreativce iz cijelog svijeta. Classic Leather Legacy tenisice izrađene su imajući na umu održivu budućnost, a dizajnirane da slave zajednicu, pozitivne promjene i različite osobnosti koje oblikuju vlastito naslijeđe. Reebokovi partneri u ovoj kampanji tzv. ‘Classics Collaborators’ bili su različiti društveno angažirani pokreti: The Kickback iz SAD-a, RAHH iz Velike Britanije i Youngmin Kang iz Južne Koreje. Radi se o pokretima koji u svojim lokalnim zajednicama djeluju različito, ali imaju istu filozofiju: ‘ne možemo promijeniti sadašnjost, ali možemo utjecati na ono što slijedi’.

The Kickback osnažuje mlade u sjevernoameričkim zajednicama pretvarajući sport, umjetnost i duh zajednice u projekte koji poboljšavaju mentalno i fizičko zdravlje djece. Nadaju se da će njihova ostavština slomiti niz barijera koje imaju djeca iz zajednica koje su u društvu u određenom nepovoljnom položaju. RAAH je, pak, osnovan kao lokalni pokret s globalnom vizijom: postići da se čuje glas mladih, ali i priče izbjeglica i žrtava trgovine ljudima. Youngmin Kang, pak, želi razbiti postojeću stigmu oko otpada i recikliranja u Južnoj Koreji koristeći otpadne materijale za stvaranje lijepih, jedinstvenih umjetničkih djela. Svima njima je bolji svijet za buduće naraštaje najvažniji cilj. Upravo je to poruka koju Reebok želi poslati u svojoj kampanji ‘Write your legacy’: ostavite trag, poduzmite nešto za bolju budućnost, ostavite ovaj planet u naslijeđe i nekim budućim generacijama.

Tenisice Classic Leather Legacy su dostupne u Buzz, The Athlete’s Foot, Shooster, Ferivi i Shoe Be Do trgovinama po cijeni od 749,00 HRK.

O Reeboku

Reebok International Ltd., sa sjedištem u Bostonu, MA, SAD, vodeći je svjetski dizajner, prodavač i distributer obuće, odjeće i opreme za fitness i lifestyle. Reebok, Amerikom inspiriran svjetski brend, pionir je u industriji sportskih proizvoda s bogatim i poznatim fitness naslijeđem. Reebok razvija proizvode, tehnologije i programe koji omogućuju kretanje i predan je praćenju ljudi na njihovom putu kako bi ispunili svoj puni potencijal. Reebok se povezuje s fitness potrošačima, gdje god oni bili, ali ipak odluče ostati u kondiciji – bilo da se radi o funkcionalnom treningu, trčanju, borilačkom treningu, hodanju, plesu, jogi ili aerobiku. Reebok Classics koristi sportsko naslijeđe brenda i predstavlja korijene marke na tržištu sportskog načina života.

Više informacija dostupno je na www.reebok.com ili na http://news.reebok.com/. Reebok je moguće pronaći i na Facebooku, Twitteru i YouTubeu.

Pročitajte i...

Je li 'it' pojam pandemijske ere - upcycling- samo prolazni trend ili početak nove ere?

Što je zapravo upcycling, te kako je i zašto postao pojam koji se sve češće vezuje uz luksuz?

vjera v

Modnu dizajnericu Vjera V pohvalila je i Elizabeta II. Otkrila nam je zašto surađuje samo sa ženama

'Surađujem samo sa ženama jer mi je bitno podržati ih i rasti s njima', kaže Vjera Viličnik Furman, hrvatska dizajnerica s londonskom adresom koja je za svoj pristup modi nagrađena priznanjem kraljice Elizabete II i princa Philipa

reebok nano x1

Reebok Nano X1 sada u novim kombinacijama boja i još održiviji!

Reebokov Nano X1 Vegan u potpunosti je izrađen od materijala koji nisu životinjskog podrijetla. Gornji dio je napravljen od pamuka, ricinusovo ulje je u ulošku, a EVA pjena i prirodna guma izvana i iznutra

adidas

Uključite se u zelenu akciju adidasa i Humane Nove Zagreb

U adidas Sport Studiju u zagrebačkoj Ilici prikupljaju se stari zeleni odjevni predmeti i drugi tekstil koji će socijalna zadruga pretvoriti u zelene navlake za jastučiće i njima urediti interijer Studija

održiva moda

Hvalevrijedna akcija: Britanski dizajneri udružili snage za održivu modu

Etablirana imena u svijetu mode pomažu studentima za bolju i osviješteniju modu u budućnosti

amber valletta

Sentimentalna priča o održivoj modi: Karl Lagerfeld x Amber Valletta

Muza odala počast slavnom dizajneru novom kolekcijom torbi od održivih i inovativnih materijala

▲ Povratak na vrh