Svi smo pozvani na modnu revoluciju!

19.07.2019.

Hoćete li se odazvati?

Londonski modni tjedan ove je godine bacio posve novo svjetlo na svog pariškog prethodnika. Francuskim su pistama šetale udovice visoke mode, vijorila se vela i rekli smo zbogom sablaznima koje su, tada se činilo, predstavljale carstva nekih susjednih dimenzija s onu stranu zrcala. Prigodno za jedan nadasve maštoviti kružok dizajnera Paris Fashoin Weeka.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dior Official (@dior) on Jul 4, 2019 at 2:07am PDT

London ipak ima puno čvršći stisak kada je riječ o opipljivoj stvarnosti te je odmah na početku otvorio vrata odabranih revija za široku publiku. Sad je tek posve jasno: pariške su udovice sahranile stereotipičnu modnu isključivost, a London je to razglasio na sva zvona. Čini se da je cijeli modni svijet, kao životinjica prije oluje, osjetio kako je način na koji se moda servira – potpuno staromodan, čak i bahat!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by London Fashion Week (@londonfashionweek) on Jul 15, 2019 at 10:04am PDT

U razgovor o načinu na koji se moda prezentira brže-bolje se uključio Alessandro Michele, kampanjom za Guccijevu komercijalnu kolekciju jesen/zima 2019./20. Novom kampanjom, čije je vizuale, inspirirane sredinom prošlog stoljeća, stvorio Glen Luchford, skreće se pažnja na klišeizirani proces nastanka i oglašavanja modnih proizvoda te paradu prvoga reda. Michele se osvrnuo na pomalo zastarjelu potrebu za ekscentričnim posrednicima u dobu kada je svaka informacija o događanju dostupna svima već istoga trenutka te se prisjećajući dobrih, starih dana kada se nije svatko usudio misliti da može parirati nekome s puno više iskustva i znanja.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci (@gucci) on Jul 17, 2019 at 5:51am PDT

Kompromisi se u svakom slučaju moraju napraviti. Ako moda treba postati domokratska disciplina, automatski će uključiti široku publiku u proces odlučivanja. Znači li to da će umjesto jedne, dizajneri uskoro morati naučiti kako impresionirati bezbroj Anna Wintour?

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci (@gucci) on Jul 15, 2019 at 6:58am PDT

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci (@gucci) on Jul 15, 2019 at 2:44am PDT

 

Piše: D.M.
Fotografije: Instagram/Gucci

Pročitajte i...

Beach, please!

„Kad je nebo puno zvijezda, a more mirno i toplo, čovjek ima osjećaj da lebdi u svemiru“, konstatirala je glumica Natalie Wood. Ima li što ljepše od dana na plaži? Ili još bolje, večeri! Vrijeme je za putovanje prema moru, a ovo su cool sitnice koje bismo rado ponijeli sa sobom....

Pet fantastičnih knjiga koje su inspirirale modne kolekcije

Moda i književnost se vole: Virginia Woolf x Comme des Garçons, Frankenstein x Prada…

Recite zbogom fashion kalendaru na koji ste navikli

Saint Laurent i Gucci podvukli su crtu

Ilustracija za Gucci Beauty kampanju

Gucci ilustracije spajaju humor i make-up u karanteni

Neobična kampanja za proljeće 2020.

Outfiti za zlatni kavez po uzoru na Betty Draper

Prelijepa i mrvicu neuravnotežena supruga Dona Drapera cijelu prvu sezonu „Mad Mena“ gotovo pa nikad nije izlazila iz kuće, prešetavajući se po svom zlatnom kavezu u haljinama raskošnog cvjetnog printa. Copy-paste!

Gucci kampanja s konjima

Neodoljive fotografije konja iz posljednje Gucci kampanje

Modna kuća želi da upoznate glavne likove

▲ Povratak na vrh