Tko je gost iznenađenja u novoj Guccijevoj kampanji?

03.01.2020.

Super zabavna vizija Alessandra Michelea

Kineska nova godina počinje 25. siječnja, i prema kineskom zodijaku, ulazimo u godinu štakora ili miša, znaka koji je prvi po redu u 12-godišnjem kineskom astrološkom ciklusu. Godina miša zato simbolizira novi početak, nešto što si svi zasigurno možemo poželjeti, jer koliko god već sretni bili, uvijek ima prostora za napredak. Kako bi proslavili nove početke i svo uzbuđenje koje s njima dolazi u paketu, Guccijev tim je odlučio snimiti novu kampanju- s najpoznatijim mišem na svijetu u glavnoj ulozi. Pogodili ste, radi se o Mickey Mouseu, koji je  poslužio kao inspiracija i motiv za posljednju kolekciju. Njegov lik otisnut je među vintage monogramima, i to na originalnim Guccijevim tkaninama iz 80-ih ili pak tenisicama i modnim detaljima.

Kampanju potpisuje američki fimski redatelj Harmony Korine, a snimana je, gdje drugdje, nego u Disneylandu. Modele je stilizirao Alessandro Michele osobno. Kampanja koja je proizašla iz kreativnih sokova ovih nadarenih ljudi odiše retro šarmom i velikim veseljem, a imamo neki osjećaj da su se svi uključeni u ovaj projekt jako dobro zabavljali.

Piše: L.H.

Fotografije: Harmony Korine za Gucci

Pročitajte i...

Kako je Harry Styles učinio traper hlačice vrućima

... dok šeće u vrtu i raspravlja o umjetnosti.

Pet fantastičnih knjiga koje su inspirirale modne kolekcije

Moda i književnost se vole: Virginia Woolf x Comme des Garçons, Frankenstein x Prada…

#FashionReinvention prema receptu slavnih svjetskih dizajnera

Dok odbrojavamo dane do devetog izdanja Elle Style Awards, ove godine u znaku #FashionReinvention kampanje, osvrćemo se na rad nekolicine modnih kuća koje su kroz godine proživjele vlastite reinvencije, više ili manje uspješno.

Apsolutni početnici u redateljskoj fotelji

Filmska naiva za dizajnerske veterane

Imate li u ormaru 190 $ koje ste zamalo bacili?

Jeste li se u posljednjem velikom pospremanju ormara skoro riješili komada odjeće koje Gucci smatra posljednjim krikom mode?

Kako TikTok mijenja modni svijet

Sudar svjetova ili novi oblici marketinga? Kako modni brendovi otkrivaju potencijal te društvene platforme i kako reagiraju TikTokeri

▲ Povratak na vrh