Top 5 trenutaka s tjedna visoke mode

08.07.2019.

Tko nas je očarao?

Pariški je tjedan visoke mode uvijek najiščekivaniji. Po staroj tradiciji francuske modne scene, na njemu se mogu naći najluđi, najgenijalniji, najelegatniji lookovi. Moda i odijevanje se propitkuju do same srži, a pompoznosti ne nedostaje. Slijedi pet iznimnih kolekcija:

 

Schiaparelli

Okrećući novi list u knjizi povijesti ove kuće, našao se Daniel Roseberry. Kao da je otpuhnuo prašinu s tvrdih korica i staru filozofiju protumačio na svoj vlastiti način. Dok su pistom lebdjeli oblakoliki rukavi, u slijepoočnice nam se zapečaćivale jarke crvene, narančaste i ružičaste, i mreškale se kristalne rese, Roseberry je sjedio za radnim stolom i skiciriao na pisti!

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Schiaparelli (@schiaparelli) on

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Schiaparelli (@schiaparelli) on

Valentino

Pierpaolo Piccioli ove je sezone podigao ljestivicu i svima napravio couture week malo težim. Više nije dosta  poslužiti eleganciju i pokazati umješnost u krojenju. Tvrdi kako je pogotovo danas, kad cijeli svijet sjedi za okruglim stolom to zaista važno tako i prikazati. Nekad je visoka moda bila istraživanje raznih kulture i prikazivanje perioda neke zasebne u novom svijetlu. Piccioli je ovu ideju razradio do krajnjih granica, nadmašio ju pokazavši najmultikulturalniju i najobuhvatniju kolekciju koju je couture tjedan za jesen 2019. vidio.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino) on

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Valentino (@maisonvalentino) on

 

Guo Pei

U teoriji o pralelnim svemirima neki vide svijetlo na kraju tunela, a drugi pak misle da je to još jedna ideja koja nas odvaja od časti da se osjećamo posebno. Guo Pei se osvrnula na ideju zrcalnih carstava i života nakon smrti otvorivši kolekciju salbasnim blizankama koje su dijelile jednu haljinu, a ubrzo je slijedila i glamurozna mumija. Da bi razsjasnila da se ovdje radi o duhovnoj i mističnoj kontemplaciji, a ne komentaru o tehnološkim dostignućima, priču je smjestila u barok.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guo Pei (@guopei) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Guo Pei (@guopei) on

Dior

”Je li odjeća moderna?” pitao se jednom davno Bernard Rudofsky. Isto je pitanje Maria Grazia Chiuri pitala na bijelom looku koji je otvorio Diorovu couture reviju za jesen 2019. Nakon njega slijedila je horda udovica, koje kao da su odgovor pokušale dati u najantimodnijem izadnju u kojem se jedna žena može naći – zavijene u crno s mrežicom i sjetom preko lica. Poslale su to pitanje na vječni počinak jer nam je već neko vrijeme svim jasno kako ne treba sve biti novo i moderno da bi se u njemu našla ljepota.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dior Official (@dior) on

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dior Official (@dior) on

 

Maison Margiela Artisanal

Cijeli tjedan visoke mode zavijala su vela, a Galliano je svoja iskoristio u svrhu koncepta. Na prozirnoj je tkanini projicirao erotične vizuale uvjeravajući nas kako neprestano koračamo kroz holografsku iluziju. Uz rascjepkane dijelove odjevnih predmeta na naizgled nepripadajućim mjestima  na tijelu, tako se i činilo – poput simuacije s gličevima u grafici. Konceptom nabijen šou nije ga omeo da nas podsjeti da je krojački virtuoz. Još jednom, no ni malo zastarjelo, pokazao je kako od hlača ili sakoa napraviti haljinu ili kaput. Ovaj put, bez spolnih odrednica.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maison Margiela (@maisonmargiela) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maison Margiela (@maisonmargiela) on

Piše: D.M.
Fotografije: Profimedia/Instagram

Pročitajte i...

▲ Povratak na vrh