Čini se kako je Rihannin modni brend Fenty doživio fijasko: Što je pošlo po krivu?

10.02.2021.

Što je uzrok zatvaranja brenda megapopularne glazbenice i poduzetnice?

Rihanna i LVMH su zajednički donijeli odluku o privremenom zatvaranju ready-to-wear brenda Fenty, objavljeno je danas. Osnovan 2019., prvi put od 1987. i Christiana Lacroixa, da je grupacija LVMH odlučila osnovati novi brend, prvi originalni brend unutar grupacije sa ženom kao osnivačicom i to još crnom ženom na čelu brenda, fashionisticom koju svi obožavaju – Riri. Kako je dizajn bio svojevrsni nastavak Rihanninog osobnog stila, prognoziran je senzacionalan uspjeh. Što je pošlo po krivu?

Iako su se neki dodaci poput cipela i naočala dobro prodavali, skuplji komadi poput traper jakni za gotovo 1000$ naprosto nisu nailazili na publiku i nisu bili dostupni uobičajenoj klijenteli koja kupuje sve s Rihanninim potpisom. No, to nije jedini problem. Uslijed pandemije, vođenje poslovanja na daljinu, s proizvodnjom luksuznih dobara u Francuskoj i Italiji, postalo je preveliki izazov. Tako da brend zasad staje, ali poručuju, to nije konačna odluka te postoji vjerojatnost da će se nastaviti u (boljoj) budućnosti.

S druge strane, Rihannine druge etikete – Fenty Skin i Savage x Fenty posluju odlično, pa nema straha da je ovo posljednje što ćemo vidjeti od Riri. A možda i album, ipak, nekad, uskoro?

Piše: Kristina Stakor

Foto: Profimedia

Pročitajte i...

Najmoćnije oružje filmskih zavodnica: Crvena haljina

Od Vivien Leigh do Julije Roberts, brojne su filmske dive osvajale u crvenim haljinama

Modna inspiracija: Rihanna u pastelnim nijansama

Kako udobno istovremeno može biti proljetno i sexy pokazala nam je (opet) kulerica Riri

Nakon karantene više ne znamo što odjenuti: Nose se trenirka i štikle?

Ovaj modni trend viđali smo na fashionisticama - posljednja u nizu bila je Rihanna. A svi znamo što znači kad Riri odluči da nešto nije ružno nego cool...

▲ Povratak na vrh