Tajna vječne mladosti

LINK predstavlja novu kampanju s Tihanom Harapin Zalepugin u staroj/novoj ulozi
Potaknuti trendom iskusnih modela koji se u posljednje vrijeme pojavljuju u sve više modnih kampanja, Ogi Antunac i Zoran Mrvoš, dizajneri iza imena brenda LINK, predstavili su kampanju inspiriranu stvarnom ženom, osobom koja se ne pojavljuje u ulozi modela već predstavlja samu sebe sa svim bogatstvom svoga unutarnjeg svijeta.
Tajnu vječne mladosti i odjeće koja odijeva dušu, otkrila je ikona hrvatskog stila, Tihana Harapin Zalepugin koja duboko promišlja i razumije modu, ali se s njom i poigrava. Pripada generaciji žena za koje je stil stanje duha i odabira, ali ne i godina. Jedna od najpoznatijih osoba iz svijeta mode u Hrvatskoj, žena koja s puno ljubavi i profesionalizma vodi svoju modnu agenciju, a posao izjednačuje s načinom života šalje poruku: “Tu sam gdje jesam i uživam u tome što radim”, te dokazuje da godine nisu uvjet kanona ljepote.
“Ovaj je editorijal istodobno posveta ženi koja poštuje i živi modu, odgaja generacije i pronalazi modele nestvarne ljepote. Nevjerojatna je energija kojom zrači, osobnost koja je u jednom trenutku nježna i ranjiva, a u drugom nadmoćna, gotovo agresivna. Prepoznala se u toj odjeći i uživala je u svakom trenutku snimanja. Vjerujemo da su uz njezinu prisutnost i naše modne ideje dobile dublji smisao”, zaključili su Ogi i Zoran.