Zaljubili smo se u novu kampanju brenda Candybalism s divnom Zarom Hrvatin!

09.07.2020.

Popričali smo s dizajnericom Mirnom Mihoković o ljetnoj kolekciji i stvaranju kampanje

Posljednji put kad smo pričale predstavila si kolekciju sweatshirta i majci koje su osim cool dizajna pozivali i na druženje i povezivanje s prijateljima. Nova kolekcija više je ljetna, ženstvenija je. Da li i iza nje stoji priča?

Da, ovaj puta stoji priča druženja sam sa sobom, sa svojim mislima i prirodom. Prva kolekcija je bila ekstrovertna, ova je introvertna. Bavi se idejom da nosimo nešto toliko ugodno da možemo od jutra do mraka jednostavno ne razmišljati o tome kako izgledamo, a pri tome imati osiguranu nonšalantnu eleganciju, i baviti se osobnim razvojem i sagledanjem sebe iznutra.

Znamo da ti je etički i održivi aspekt jednako važan kao i sam dizajn. Reci nam više o novoj kolekciji, od kojih materijala si je izradila, kako si birala krojeve?

Za materijale sam iznimno sretna da sam našla dobavljače, radi se zapravo o lokalno proizvedenom certificiranom eko pamučnom platnu. Iznimno je ugodan, lagan, prozračan i jednostavan za održavanje! I materijal kao takav je isto bio veliki dio inspiracije i kreiranja krojeva. “ah la Lune” kolekcija je prva kojoj sam krenula sa kreiranjem sa određenim ograničenjima, a to je da je neelastičan materijal, da nema gumbiju, da nema patent zatvarača, da nema ništa što može zasmetati tijelu tokom vrućina, te da je vrlo laskavo različitim tipovima tijela kroz modifikacije kako se zaveže ili na koju visinu.  Moram priznati da su me ta ograničenja zapravo jako zabavila i dopustila kreativnu igru u osmišljanju kako napraviti lijepe siluete bez “standardne” pozamanterije.

Kako je na tebe kao osobu, a i na tvoj brend utjecao period koji smo svi proživjeli (izolacija, potres)? Da li ti je kreativnost pomogla u teškim danima? Kako si provodila vrijeme izolacije?

Iznimno me potreslo puno različitih stvari nakon zagrebačkog potresa jer se u vrlo kratko vremena dogodilo puno loših i teških situacija na svim sferama, obiteljska, zdravstvena, poslovna, društvena, i ekonomska. Potres me skroz resetirao, dala sam si dva dana mira i tugovanja, i potom odlučila napraviti tutorial kako si ljudi mogu sašiti sami maske te je krenula izrada kolekcije. Tako da sam više manje sve dane u karanteni provodila u studiju duge sate i osmišljala ovaj projekt koji vam sad prezentiram. Kolekcija me spasila od svega jer je započela kao igra, i dopustila mi je relaksaciju i spas od svega do tada, te je tako i to inspiracija, rad na sebi i sa sobom, bez utjecaja okoline. Mogu na kraju uz osvrt reći da sam se zapravo pošteno naradila tokom karantene 😊

Divna kampanja koju upravo predstavljaš kao zaštitno lice ima vizualnu umjetnicu i svojevrsnu domaću IT djevojku, Zaru Hrvatin. Kako to da si odabrala baš nju?

Zara me intuitivno privukla da ju pitam bi li radila kampanju. Kako sam stvarala kolekciju tokom karantene razmišljala sam o tome tko bi bio idealno lice, i tko može sam napraviti editorijal uz društveno distanciranje i mjere opreza koje su bile zadane. Na kraju je karantena završila, ali ideja kampanje se samo slagala sa njom kao voda što teče niz potok, jednostavno, prirodno i opušteno. Moram priznati da je to najugodnija suradnja koju sam ikada ostvarila. Poklapaju nam se pogledi, vrijednosti i estetika pa je i zato bilo pun pogodak!

Zara je osim uloge zaštitnog lica kampanje sudjelovala i u njenom stvaranju. Reci nam više o tome, predstavi nam ekipu koja je radila fotografije i popratni video.

Zara je samnom kreativno razmišljala u smjeru estetike i vizuala, zajedno smo se dogovarale oko autorskih pjesama Lu Jakelić koja je s nama bila u timu za izradu videa, koja točno će biti idealna i koji dio bi najviše odgovarao, i nekako smo svaki put bile na istoj stranici i složile se oko svega iz prve! Tehniku i oko iza kamere, te montažu, odradio je Luka Radiković, Zarin partner u takvim projektima. Pri izradi kolekcije slušala sam Lu koja me jednako tako intuitivno privukla, i jednostavno sam joj morala pristupiti i pitati za suradnju, i na kraju je njezin glas upravo savršeno sjeo na sve i zaokružio cijelu priču i dao joj dodatnu snagu.

Gdje se mogu nabaviti komadi?

Ova kolekcija je za početak isključivo preko narudžbe, a s vremenom ćemo ući u koncept dućane po hrvatskoj. Sve što treba je javiti nam se preko Instagrama, Facebooka ili nam poslati mail na contact@candybalism.com, te je moguće doći do mojeg studija u predgrađe Zagreba ukoliko bi voljeli isprobati prije kupnje.

 

Piše: Jasna Rausavljević

Fotografije: Zara Hrvatin i Luka Radiković

Pročitajte i...

10 ljetnih pitanja za 10 influencerica: Zara Hrvatin

"Plaža, more, šator, bose noge i dragi ljudi- bilogdje" predstavljaju Zarino ljetno putovanje iz snova, a najdražu plažu, beauty rutinu i odgovore na ostala ljetna pitanja otkrijte u intervjuu...

Kakve čizme ove zime nose domaće trendseterice?

Koje su najpopularnije cipele hladne sezone

Intervju: Dizajnerica Mirna Mihoković iz brenda Candybalism

Domaći brend pozitivne poruke i cool dizajna!

Replay Hrvatska: Zara Hrvatin, Luna Valas, Tija Malik

Kako su 3 mikro influencerice postale Brend ambasadorice poznatog talijanskog modnog diva!

Totalno drugačije djevojke: Zara Hrvatin, Luna Valas i Tija Malik postale su ambasadorice svjetski poznatog modnog branda - Replay! Influencerice čiji Instagram profili plijene pažnju svojim unikatnim pristupom modi, donose totalni pomak u doživljaju mogućnosti koje nudi Replay!

Studij u inozemstvu - koliko je doista nedostižan veliki san hrvatskih studenata modnog dizajna?

Da sada odete na hodnike zagrebačkog Tekstilno-tehnološkog fakulteta gdje desetci studenata u redovima čekaju svoj red za ispite i upitate li ih žele li studirati u inozemstvu, većina bi vam k`o iz topa odgovorila s dakako, samo kad bi imali novaca. Hrvatski su se mediji prije nekoliko dana pak raspisali o Mirni Mihoković, bivšoj studentici TTF-a koja je na to pitanje kao i većina odgovorila s “da” i iako nema potrebna sredstva za studij u inozemstvu, odlučila ih je pronaći putem medija i društvenih mreža. No, je li taj studij u inozemstvu koji tobože otvara sva vrata doista tako financijski nedostižan? I još bitnije, otvara li doista sva vrata?

Dizajneri ove godine očekuju nemoguće (ali je prekrasno)

Kao što smo mogli predvidjeti, modna kuća Schiaparelli predstavila najluđe kreacije

▲ Povratak na vrh