Insta Blic: čudesan svijet kroz oči @ana_kne_

23.11.2019.

10 pitanja za vaše najdraže travel bogere

Magla koja se zapetljala oko planina jezera O’Hara, surovi krajolik Gran Canyona, pitoma zora u Oregonu, moćne snježne padine iznad pitoresknih dolina, čudesne boje sunčevih zalazaka, beskrajno duge pješčane plaže i magični pogledi s najviših vrhova.

Instagram profil fotografkinje Ane Knežević virtualna je adresa koju bi trebao posjetiti svaki pasionirani zaljubljenik u šetnje prirodom, planinarenje, istraživanje novih kutaka svijeta, putovanja i širenja vidika. Njezine fotografije prirode toliko su čudesne da ćete se svaki puta iznova zaljubiti u svaki magičan kutak naše planete i zaključiti, možda čak i pomalo sjetno, da još beskonačno puno toga imate za vidjeti. No, ono što će svaka lutalica odmah pomisliti jest: kvragu, stvarno bi bilo krajnje vrijeme da negdje otputujem! I baš zbog toga što nas svakom svojom fotografijom tjera da spakiramo kovčege odlučili smo ugostiti Anu u našoj rubrici Insta Blic, a ona nam je otkrila ponešto o svojim avanturama, ispričala nam je i pokoju anegdotu, otkrila nam je i što je sve potrebno za dobar Instagram profil te kako okinuti sjajnu fotku.

Omiljena fotka na mom profilu:

Teško mi je odabrati, sve fotografije su mi drage na svoj način jer svaka fotografija je sjećanje, uspomena, trenutak podijeljen s meni posebnim ljudima među prirodom. Ako moram birati, izabrala bih ovu. Ta fotografija nastala je u ranu zoru na -23 C, te sam bila okružena prijateljima i nitko se nije žalio koliko su im prsti bili zaleđeni. Posebna mi je i zato što je to fotografija koju je National Geographic objavio na svojoj službenoj Nat Geo YourShotPhotography web stranici. Taj iako mali uspjeh, meni kao fotografu znači jako puno i smatram to velikim priznanjem i motivacijom da nastavim ovim putem kojim kročim.

Najdraže sjećanje s mojih putovanja:

To su uvijek male stvari, male anegdote podijeljene među prijateljima koje svako putovanje čini posebnijim. Ipak, jedna od mojih najdražih i definitivno najekstremnijih anegdota je moj nedavni susret sa smeđim medvjedom na planinarskoj stazi u Banffu Nacionalnom Parku. Prvi refleks je bio uhvatiti aparat i slikati, ali naravno da je onda zdravi razum presudio, te sam postupila po proceduri koja je potrebna da ne dođe do sukoba divlje životinje i čovjeka.

Moj stil u 3 riječi:

Teško mi se svrstati u kategoriju stila, jer volim prikazati prirodu onakvom kakvu sam ju doživjela u trenutku. Rekla bih da je moj stil “prirodna priroda”. Svijet onakav kakav je, u svom beskonačnom spektru boja i oblika. Međutim dosta puta sam čula od svojih prijatelja kako ih moje fotografije podsjećaju na prave slike koje bi željeli objesiti na svoje zidove. To mi je posebno drag kompliment. Pogotovo jer je fotografija kao umjetnička grana nekako postala distancirana od ostalih umjetničkih disciplina. Tri riječi koje bi izabrala svakako bi bile priroda, emocija i art.

Za dobar Instagram profil najvažnije je:

Mislim da je najvažnije što želimo poručiti našim Instagramom. Promoviramo li sebe, svoj proizvod, svoje znanje, talent itd. Moj cilj je prenijeti priču kroz fotografiju i probuditi emocije u ljudima koji su zaljubljenici u prirodu i fotografiju. Svijet je toliko predivno mjesto i imamo privilegiju provesti ovaj svoj život na njemu. Ako bar jedna moja fotografija potakne nekoga da jedan dan ode u šetnju parkom ili se zaputi u šumu ili na planinarsku stazu, te se osvijesti da kao stanovnici ovoga svijeta moramo naučiti kako sačuvati okoliš i životinjski svijet koji nemaju moć da to učine sami, onda moje fotografije i ono što činim imaju smisao i svrhu.

Najdraži Insta profili:

Od fotografije to bi bili @davidyarrow, @jeff.n.brenner, @nathanielwise, @alexxhinson, @joemackin, @shortstache, @joelhypponen te životni uzor @janegoodallinst.

Volim čitati i poistovjećujem se jako s @nina bljak. Nina je zaljubljena u riječi, a ja sam zaljubljena u njene riječi.

Jako mi se sviđa profil @hiking.croatia jer uspijevaju približiti planinarenje mlađoj demografskoj publici Hrvatske kroz predivnu fotografiju.

Na Instagramu nikada ne bih objavila:

Sadržaj koji na bilo koji način vrijeđa, ponižava, omalovažava ili degradira nekoga i/ili nečiji način života.

Da je moj Insta profil pjesma bio bi:

“October Skies” od Mumford And Sons. Možda ne opisuje moj profil najbolje ali opisuje kako se osjećam kad imam fotoaparat u rukama.

Provjereni recept za dobru fotku:

S tehničke strane rekla bih da je presudno dobro svjetlo, ali najviše od svega strpljenje i ljubav prema onome što radimo.

Moji followeri najviše vole:

Moram priznati da nisam sigurna. Većinu vremena se vodim onime što se meni sviđa, te se ne obazirem previše na followere. Slično kao i u životu. Kada ste zadovoljni sami sobom i kada se ne trudite udovoljavati drugima onda vaš život postaje ispunjeniji, jednostavniji i sretniji.

Da sutra nestane Instagram bila bih:

Ista Ana. Nisam ovisna o Instagramu i on me ne definira kao osobu ili fotografa. Instagram mi prvenstveno služi kao izvor upoznavanja drugih fotografa, istomišljenika te inspiracije. I dalje bih imala isti aparat u rukama, putovala i guštala dokumentirajući ljepotu ovog svijeta.

Piše: Tina Lončar

Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

Najinstagramičnije zagrebačke lokacije za modne selfije

Od Muzeja suvremene umjetnosti pa do zagrebačkog aerodroma, od skrivenih kutaka Gornjeg Grada do novozagrebačkih nebodera i grafitima ukrašenih zidova kao cool scenografije...Zagreb vrvi lokacijama za snimanje odličnih Instagram fotki!

Najnoviji gastro hit na Instagramu: Art Focaccia

Ukusna plosnata pogača prelivena maslinovim uljem i začinima, složit ćete se, baš i nije fotogenična. No, uz nekoliko vlati vlasca i cherry rajčica pretvara se u pravo malo umjetničko djelo

Odgovor na vječno pitanje: tko ima najviše pratitelja na Instagramu?

Top 10 najpraćenijih profila u povijesti Instagrama

Djevojka koju obožavamo pratiti: Marta Cygan

Njezin je Instagram profil posveta životu u ful koloru, prepun jarkih nijansi, egzotičnog bilja i mode neopterećene trendovima…