Promo foto
Promo foto //

Promo foto

Svi mi volimo eksperimentirati sa svojom bojom kose, modnim izričajem, imidžem općenito. Najbezbolnije od svega toga je definitivno eksperimentiranje s parfemima koji itekako imaju utjecaj na to kako nas percipira okolina. Ovisno o parfemu kojeg nosimo, okolina nas može percipirati kao zanimljive, prosječne, dosadne, misteriozne i na još nebrojeno puno načina. Ipak, postoje neki parfemi koji su se toliko duboko ukorijenili u kolektivnu svijest čovječanstva da se njihov miris jednostavno prepoznaje na prvi njuh. Neovisno o tome sviđali se oni nama ili ne, oni iza sebe gotovo uvijek ostavljaju trag profinjenosti i provjereno dobrog mirisa. Neki će reći da su oni zbog toga dosadni ili precijenjeni, no mi ne osuđujemo igranje na sigurno. Donosimo vam sedam parfema koji nikada neće izaći iz mode!

CHANEL - NO. 5

Kako pričati o klasičnim i vječnim parfemima, a ne započeti priču s najprodavanijim parfemom svih vremena? Chanelov No. 5 je vječni klasik zbog svog mitološkog imena i nadasve ezoterične pozadinske priče iza njegovog nastanka. Davne 1921. ga je formulirao nos Ernesta Beauxa za Coco Chanel, a među prvim je parfemima koji spada u kategoriju cvjetnih aldehida. Gornje note su pune aldehida po kojem je parfem i poznat, a pridružuju mu se note limuna, bergamota i nerolija. Srednje mu note čine jasmin, ruža i iris, dok mu je dugotrajna baza sačinjena od vetivera, sandalovine, ambre i klasičnog pačulija.

Promo foto
Promo foto

Promo foto

GUERLAIN - L’HEURE BLEUE

Guerlain, jedna od najstarijih parfemskih kuća na svijetu, među svojim redovima ima spektakularne formulacije koje su stare gotovo jedno stoljeće. L’Heure Bleue, u prijevodu plavkasti sat, je formulirao Jacques Guerlain davne 1912. godine. Ovaj parfem je mekan, puderast i romantičan, a tematizira iščekivanje vizure padajućeg sunca i pretvaranja neba u sve tamniju i plavu boju, taman pred pojavljivanje prvih zvijezda. Otvaraju ga začinske i slatke note anisa i bergamota koji se lagano spuštaju u srednje note ruže, karanfila, tuberoze, ljubičice i nerolija. Misteriozne donje note su sastavljene od vanilije, tonka graha, irisa i smole. Ovaj parfem je uistinu elegantna i bezvremenska kreacija.

Promo foto
Promo foto

Promo foto

GIVENCHY - L'INTERDIT

L’interdit je parfem kojeg je inspirirala neponovljiva Audrey Hepburn, muza i prijateljica samog Huberta de Givenchyja. Iza osvježene i suvremene verzije parfema su čak tri nosa, a među njima je kultni parfumer Dominique Ropion koji je napravio neke od najpoznatijih parfema u povijesti. L’Interdit tematizira uzbudljivost zabranjenog voća i pomicanja granica, a po svojoj kompoziciji je kombinacija kategorije bijelog cvijeća i mračnog, intenzivnog animalnog svijeta. Šokantan i chic parfem otvaraju note kruške i bergamota, a srednje su mu note buket tuberoze, narančinog cvijeta i jasmina. Zaokružuju ga donje note pačulija, vanilije i vetivera.

Promo foto
Promo foto

Promo foto

CALVIN KLEIN - OBSESSION

Slatke i intenzivne osamdesete, to je ono što Obsession, parfemski hit Calvina Kleina, izdvaja iz ogromne parfemske industrije sve ove godine. Prema riječima samog dizajnera, ovo je parfem koji ima nešto za reći i koji je vrlo direktan. Otvaraju ga intenzivna vanilija i bosiljak, a brzo im se pridružuju bergamot, mandarina, limun i breskva. Srednje note su začinska bomba, a među njima se nalazi i cedrovina, korijander, te jasmin i ruža. Zaokružuju ga note mošusa, vetivera, ambre i animalnih nota koje ga itekako svrstavaju u tu dobro poznatu kategoriju mirisa osamdesetih. 

Promo foto
Promo foto

Promo foto

KENZO - FLOWER

Puderasti i floralni Kenzo je među najpoznatijim parfemima našeg doba. Delikatni i ženstveni parfem je građen na temelju tri parfemske kategorije: puderasti, cvjetni i drvenasti. Tako su mu podijeljene i note, gdje gornje note sadržavaju note bugarske ruže, mandarine i gloga. Srednje note mu pokrivaju puderasti dio, gdje se ponavlja nota ruže, no pridružuju mu se note ljubičice, opoponaksa i jasmina. Drvenastu bazu mu čine note incensa, vanilije i bijelog mošusa.

Promo foto
Promo foto

Promo foto

HERMES - EAU D'HERMES

Eau d’Hermes je prvi parfem ovog luksuznog giganta, a svjetlost dana je ugledao u isto vrijeme kada su lansirali svoje poznate svilene vrpce, davne 1949. godine. Ipak, za razliku od nježne svile, ovaj je parfem inspiriran interesantnim mirisom unutrašnjosti tek izrađene Hermes torbe. Zbog toga je i danas jedan od najtraženijih parfema, a otvaraju ga interesantne note bergamota, lavante, kadulje i lista gorke naranče. Kim, cimet, jasmin i korijander u srednjim notama mu daju interesantnu, gotovo životinjsku notu, dok mu to još više naglašavaju donje note kože, sandalovine, vanilije i mahovine. 

Promo foto
Promo foto

Promo foto

BULGARI - OMNIA CRYSTALLINE

Omnia Crystalline je parfem inspiriran savršenstvom kristala. Ovaj klasičan i provjeren parfem je poput dodira cvjetnih latica. Gotovo pjenušav, svoj najveći fokus stavlja na viziju snijegom prekrivenog cvijeća. Gornje note donose prozračni bambus i egzotično azijsko voće nashi koje ima vrlo originalnu i specifičnu svježu aromu, sličnu i jabuci i kruški. Srcem vladaju nježne i ženstvene note lotosovog cvijeta, dok baza donosi elegantne drvenaste note uz mošus i mahovinu.

Promo foto
Promo foto

Promo foto

Ljepota