15 namirnica koje morate uključiti u svoju prehranu ako želite zdravo smršavjeti

24.04.2018.

Donosimo vam listu "supernamirnica" koje će vam pomoći u zdravom gubljenju kilograma , a istovremeno spriječiti kronične bolesti i povećati koncentraciju

Termin “supernamirnice” obuhvaća sve namirnice koje pomažu u izgradnji kostiju, spriječavaju kronične bolesti, poboljšavaju vid i pamćenje, ali jednako tako pomažu i u tome da zdravo mršavite, uz adekvatnu količinu fizičke aktivnosti.

U nastavku otkrijte o kojim namirnicama se radi

Crni grah

Odličan izvor proteina, bez zasićenih masti koje sadrže uobičajeni izvori proteina.

Zob

Žitarica bogata vlaknima koja vam daju osjećaj sitosti, ubrzavaju vaš metabolizam i pomažu u sagorijevanju masti.

Avokado

Sadrži oleinsku kiselinu koja pomaže vašem organizmu da utiša glad, a osim toga bogat je proteinima i vlaknima.

Losos

Jedan od najzdravijih izvora proteina.

Borovnice

Osim što će vam dati potrebne doze vlakana i vitamina, provjereno imaju i anti-age efekt.

Smeđa riža

Riječ je o zdravom ugljikohidratu koji daje osjećaj sitosti, nije kaloričan i ubrzava metabolizam.

Grejp

Istraživanja pokazuju da čak i u slučaju da ne promijenite prehrambene navike, a prije svakog obroka pojedete pola grejpa, gubljenje kilograma vam je zagarantirano! Osim toga izvrstan je izvor proteina, a sadrži 90% vode.

Bademi

Izvrstan izvor zdravih masti i omiljeni međuobrok svakog tko se zdravo hrani.

Zeleni čaj

Čudotvorni napitak koji sadrži antioksidanse koji će vam pomoći u topljenju masti.

Banane

Još jedan odličan međuobrok bogat vitaminom B6, daje osjećaj sitosti i ubrzava metabolizam.

Tamna čokolada

Riječ je o dobrom izvoru zdravih masti koji će vam dati osjećaj sitosti, a istovremeno će ublažiti želju za slatkim, slanim i masnim namirnicama.

Naranče

Popularan izvor vitamina C koji ujedno pomaže i u borbi protiv srčanih bolesti.

Pinjoli

Ako volite bademe, obavezno probajte i pinjole koji su isto tako odličan izvor zdravih masti.

Kvinoja

Savršen prilog svakom jelu i odličan izvor proteina.

Ljuta paprika

Sadrži kapsaicin koji je zaslužan za ljutinu, a osim toga stvara toplinu u tijelu, a samim time potiče i oslobađanje endorfina koji pridonose osjećaju ugode i relaksacije, a istovremeno ubrzava i metabolizam.

Piše: A.S.

Foto: freestocks.org / Brooke LarkJonathan NiederhofferBrenda Godinez

Pročitajte i...

Mnogi stručnjaci tvrde da je ovo zapravo najvažniji korak njege lica!

Pronašli smo najbolje čistače lica jer bez dobrog čišćenja ostali koraci neće biti efektivni!

Namirnice koje će vaši mišići obožavati

Trening nije dovoljan, ovo želite na svom tanjuru

Početničke pogreške pri skidanju kilograma

Ako se želite vratiti u formu ovo su stvari na koje morate pripaziti

Vježbanje u paru? DA!

Treniranje u dvoje je motivirajuće i zabavno

Evo kako da vaša forma preživi božićno prejedanje!

Fitness influenceri su podjelili nekoliko savjeta

▲ Povratak na vrh