15 namirnica koje morate uključiti u svoju prehranu ako želite zdravo smršavjeti

24.04.2018.

Donosimo vam listu "supernamirnica" koje će vam pomoći u zdravom gubljenju kilograma , a istovremeno spriječiti kronične bolesti i povećati koncentraciju

Termin “supernamirnice” obuhvaća sve namirnice koje pomažu u izgradnji kostiju, spriječavaju kronične bolesti, poboljšavaju vid i pamćenje, ali jednako tako pomažu i u tome da zdravo mršavite, uz adekvatnu količinu fizičke aktivnosti.

U nastavku otkrijte o kojim namirnicama se radi

Crni grah

Odličan izvor proteina, bez zasićenih masti koje sadrže uobičajeni izvori proteina.

Zob

Žitarica bogata vlaknima koja vam daju osjećaj sitosti, ubrzavaju vaš metabolizam i pomažu u sagorijevanju masti.

Avokado

Sadrži oleinsku kiselinu koja pomaže vašem organizmu da utiša glad, a osim toga bogat je proteinima i vlaknima.

Losos

Jedan od najzdravijih izvora proteina.

Borovnice

Osim što će vam dati potrebne doze vlakana i vitamina, provjereno imaju i anti-age efekt.

Smeđa riža

Riječ je o zdravom ugljikohidratu koji daje osjećaj sitosti, nije kaloričan i ubrzava metabolizam.

Grejp

Istraživanja pokazuju da čak i u slučaju da ne promijenite prehrambene navike, a prije svakog obroka pojedete pola grejpa, gubljenje kilograma vam je zagarantirano! Osim toga izvrstan je izvor proteina, a sadrži 90% vode.

Bademi

Izvrstan izvor zdravih masti i omiljeni međuobrok svakog tko se zdravo hrani.

Zeleni čaj

Čudotvorni napitak koji sadrži antioksidanse koji će vam pomoći u topljenju masti.

Banane

Još jedan odličan međuobrok bogat vitaminom B6, daje osjećaj sitosti i ubrzava metabolizam.

Tamna čokolada

Riječ je o dobrom izvoru zdravih masti koji će vam dati osjećaj sitosti, a istovremeno će ublažiti želju za slatkim, slanim i masnim namirnicama.

Naranče

Popularan izvor vitamina C koji ujedno pomaže i u borbi protiv srčanih bolesti.

Pinjoli

Ako volite bademe, obavezno probajte i pinjole koji su isto tako odličan izvor zdravih masti.

Kvinoja

Savršen prilog svakom jelu i odličan izvor proteina.

Ljuta paprika

Sadrži kapsaicin koji je zaslužan za ljutinu, a osim toga stvara toplinu u tijelu, a samim time potiče i oslobađanje endorfina koji pridonose osjećaju ugode i relaksacije, a istovremeno ubrzava i metabolizam.

Piše: A.S.

Foto: freestocks.org / Brooke LarkJonathan NiederhofferBrenda Godinez

Preporučujemo

Pročitajte i...

Uz savjete iz novog Men’s Healtha – oborit ćete sve s nogu!

Prosinačko izdanje vašeg najomiljenijeg časopisa donosi obilje blagdanskih strategija - s kojima ćete podjednako uživati, ali i dobro izgledati

Vrijeme je za zimski detox!

Očisti organizam prije obilnih božićnih ručkova

Trčanje zimi? Zašto ne!

Vanja Knežević otkriva čari zimskog trčanja

Što jesti prije i nakon treninga?

Nema dobrog treninga bez kvalitetne prehrane

Radiofrekvencijom konzervirajte mladenačku ljepotu

Sve što trebate znati o najnovijem tretmanu pomlađivanja kože lica

▲ Povratak na vrh