Beauty brendovi radije biraju influencere nego celebrityje

10.02.2017.

Čini se da polako prolazi vrijeme kada su iza promocije kozmetičkih proizvoda stajale popularne glumice, pjevačice, manekenke...

I dok su se kozmetičke kuće prethodnih godina natjecale tko će angažirati slavniju celebrity osobu, čini se kako to vrijeme polako postaje prošlost.

Naime, zadnji podaci s američkog tržišta, a ono je najbogatije i najveće u kozmetičkoj industriji, govore da se kozmetičke kompanije okreću zvijezdama na društvenim mrežama, tzv. influencerima.

Tako je brand Covergirl angažirao Nuru Afia i Jamesa Charlesa, Maybelline je odabrao Mannyja Gutierreza i Shaylu Mitchell, M.A.C. se odlučio za Gabriela Zamoru i 9 drugih beauty bloggera koji su kreirali svoje nijanse novih ruževa. Kompanija L’Oreal ima cijelu mrežu influencera, uključujući i Oliviju Culpo.

Zadnju suradnju objavio je Revlon, kojeg su do sada zastupale zvijezde poput Emme Stone, Halle Berry i Olivije Wilde, i to s nekoliko influencera koji iza sebe imaju “vojsku” pratitelja; od vloggerica Kandee Johnson i Gigi Gorgeous, blogerice “Girl Meets World star” Sabrine Carpenter do vizažistice slavnih Etienne Ortega.

Zajedno, svi oni imaju doseg od 14,9 milijuna pratitelja – samo na Instagramu!

“ba” like a sheep get it

A photo posted by Sabrina Carpenter (@sabrinacarpenter) on Jan 18, 2017 at 2:05pm PST

N. P.

Fotografija Profimedia

Pročitajte i...

Ove kave toliko su lijepe da ih je šteta piti

Korejski barista Kangbin Lee oduševio je svijet svojim umjetničkim djelima u kavi

10 zvijezda koje su propustile Met Galu ove godine

Crveni tepih bio je siromašniji za nekoliko velikih celebrityja

Ova aplikacija unaprijedit će vaš Instagram profil

Rubric vam pomaže osmisliti potpis za postove na Instagramu

Aplikacije za savršen Instagram profil

Otkrivamo vam tajnu odličnih objava

Instagram i ekskluzivnost - može li se taj spoj biti recept za uspješni biznis?

Privatni profil slavnog modnog brenda na Instagramu ulaz je u neki novi svijet

▲ Povratak na vrh