Beauty brendovi radije biraju influencere nego celebrityje

10.02.2017.

Čini se da polako prolazi vrijeme kada su iza promocije kozmetičkih proizvoda stajale popularne glumice, pjevačice, manekenke...

I dok su se kozmetičke kuće prethodnih godina natjecale tko će angažirati slavniju celebrity osobu, čini se kako to vrijeme polako postaje prošlost.

Naime, zadnji podaci s američkog tržišta, a ono je najbogatije i najveće u kozmetičkoj industriji, govore da se kozmetičke kompanije okreću zvijezdama na društvenim mrežama, tzv. influencerima.

Tako je brand Covergirl angažirao Nuru Afia i Jamesa Charlesa, Maybelline je odabrao Mannyja Gutierreza i Shaylu Mitchell, M.A.C. se odlučio za Gabriela Zamoru i 9 drugih beauty bloggera koji su kreirali svoje nijanse novih ruževa. Kompanija L’Oreal ima cijelu mrežu influencera, uključujući i Oliviju Culpo.

Zadnju suradnju objavio je Revlon, kojeg su do sada zastupale zvijezde poput Emme Stone, Halle Berry i Olivije Wilde, i to s nekoliko influencera koji iza sebe imaju “vojsku” pratitelja; od vloggerica Kandee Johnson i Gigi Gorgeous, blogerice “Girl Meets World star” Sabrine Carpenter do vizažistice slavnih Etienne Ortega.

Zajedno, svi oni imaju doseg od 14,9 milijuna pratitelja – samo na Instagramu!

“ba” like a sheep get it

A photo posted by Sabrina Carpenter (@sabrinacarpenter) on Jan 18, 2017 at 2:05pm PST

N. P.

Fotografija Profimedia

Preporučujemo

Pročitajte i...

Najbolje kombinacije zvijezda s Filmskog festivala u Torontu

Filmski festival u Torontu okupio je brojne poznate dame koje su nas osvojile odličnim stylinzima

Odlične jesenske kombinacije poznatih dama

Jesen je pred vratima, a mi vam donosimo jesenske odjevne kombinacije poznatih djevojaka kao inspiraciju za neke nove kombinacije

Stilska inspiracija: Laura Jackson

Inspirirajte se stilom poznate TV voditeljice i modne blogerice

Trendi brendovi nakita na Instagramu

Svaki od njih je po nečemu poseban, nosi ekspresivne emocije i snažnu osobnost

▲ Povratak na vrh