Common Objective – sve popularnija platforma za modne profesionalce

02.07.2019.

U borbi za održivost

Jedan od najvećih izazova današnjice, održivost, polako, ali sigurno ulazi i u modni svijet. Ipak, situacija je još uvijek daleko od bajne. Danas je 83 % svjetskih voda zagađeno mikroplastikom, od čega je modna industrija zaslužna za trećinu. Poražavajućim podacima o zagađenju i preiskorištavanju prirodnih resursa nikako ne ide u prilog činjenica da samo 2.2 % tvornica djeluje etično i održivo.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Common Objective (@joinourco) on Jul 1, 2019 at 1:05am PDT

 

Ove zabrinjavajuće statistike pozivaju na hitnu modnu revoluciju

Tu u spas pristiže Common Objective, digitalna platforma koja je nastala s ciljem da olakša profesionalcima u svijetu mode djelovanje na održivi i ekološki prihvatljiviji način. Spajanjem profesionalaca iz svih kategorija lanca opskrbe modnog svijeta, ova organizacija nastoji provesti trajne promjene u korist našeg najdražeg planeta.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Common Objective (@joinourco) on May 8, 2019 at 1:25pm PDT

 

Kupci, brandovi, dobavljači i različiti eksperti na stranicama Common Objective-a mogu dobiti sve informacije za pametnije poslovanje, a što više njihov proizvod zadovoljava kritirije održivosti, to im je veći rang unutar platforme i CO ih povezuje s više klijenata. Ta inicijativa potiče korisnike da posluju, osim u svom, i u najboljem interesu svih Zemljana. Jer, ne zaboravite, ne postoji plan(et) b.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Common Objective (@joinourco) on Mar 26, 2019 at 1:30pm PDT

 

Piše: L.H.
Fotografije: Instagram

Preporučujemo

Pročitajte i...

5 pametnih pitanja koja si morate postaviti prije kupovine

U novom svijetu informirane potrošnje, moramo razmišljati o svim modnim željama

Zašto je iznenada otkazan Tjedan mode u Stockholmu?

Švedsko modno vijeće najavilo je kako više neće biti domaćin dvogodišnjeg događaja

Pet odličnih etičkih brendova trapera

Vrijeme je za promjene u vašim potrošačkim navikama!

Pariz u borbi za održivost - novi planovi glavnog grada mode

Može li postati modna prijestolnica svijeta za održivu modu?

▲ Povratak na vrh