Hrvatski brend Obekei predstavlja kampanju za kolekciju “Meter Doesn’t Matter”

25.09.2017.

Dizajnerica Katarina Smolić odmaknula se od sezonskog predstavljanja kolekcija pa sada predstavlja novu kolekciju svog rbenda Obekei koja je namijenjena cjelogodišnjem nošenju

Naziva “Meter Doesn’t Matter”, kolekcija kao centralni motiv stavlja krojački metar koji predstavlja glavni element dizajneričine inspiracije te pridonosi estetici odjevnih komada koje nadopunjuje. Dizajnerica na simboličan način istovremeno ismijava njegovo postojanje s obzirom na to da ga uopće ne koristi u procesnom dijelu nastanka aktualne kolekcije.

Inovacija u dizajnu kao i korištenim materijalima jedna je od okosnica nove kolekcije Katarine Smolić. Obekei estetika uvijek je na svojevrstan način prepoznatljiva uzmemo li u obzir krojeve, dizajn i materijale koje dizajnerica pri stvaranju koristi, no u ovoj je kolekciji lako uočiti jedno novo Obekei ruho koje se ponajviše očituje u odjevnim predmetima poput predimenziniranih kimona izrađenih od satena te redizajniranih klasičnih komada poput košulja i dugih jakni. Dizajnerica pritom nipošto ne odustaje od oversized siluete po kojoj je odavno prepoznatljiva, kao i komada koji su većim dijelom uniseks.

Ono na čemu Katarina Smolić radi o samih početaka bavljenja modnim dizajnom je kreiranje odjeće koja laska svim tjelesnim figurama, a na tome nastavlja ustrajati i u novoj kolekciji u kojoj vlada one size princip. Okosnica kolekcije, krojački metar, sveprisutan je motiv koji čini detalje poput remena, ručke za torbu ili chokera no u ovoj kolekciji on ima samo estetsku ulogu dok je u krojnom dijelu prisutna potpuna sloboda kreiranja – uz prisutnost škara te, naravno, mašte bez ikakvih ograničenja.

“Oduvijek se poigravam modom i svaka moja kolekcija popraćena je dozom ironije i humora. To se da primijetiti upravo kod sitnih detalja na pojedinim odjevnim komadima. Tako samo za ovu kolekciju koristila metar kao dio odjevnog komada, a ne kroz njegovu standardnu namjenu. Uvijek radim naopako. Muškarci su nosili ženske kombinezone i crop topove, žene su plivale u predimenzioniranim muškim majicama i nosile kupaći kostim preko dolčevite. No rules, meter doesn’t metter!,” izjavila je dizajnerica povodom izlaska kampanje.

Fotografije kampanje potpisuje Filip Koludrović, u ulozi modela su se našli Luna Valas, Damjan Leboš, Marija Jerković i Enzo Petranić, dok je za frizuru zaslužna Buna Drakšić.

Tekst i foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

Ovu jesen započinjemo neodoljivim minimalističkim komadima neutralnih boja

Donosimo vam izbor 20 najboljih neutralnih i bijelih komada iz aktualne ponude

Detalj s kojim će svaka torba izgledati luksuzno

Imitacija krokodilske kože novi je veliki trend u svijetu torbi

Sedam bezvremenskih modela haljina koje morate imati u ormaru

Od male crne haljine do slip haljine, otkrijte koje haljine nikad ne izlaze iz trenda

Koje aplikacije trendseterice koriste za obradu fotografija?

Otkrijte kako postići vintage efekt fotografija koji trendseterice obožavaju

10 žena koje razbijaju stereotipe o Francuskinjama

Koja je vaša prva asocijacija na francuski chic?

20 kariranih komada za nadolazeću jesen

Karirani uzorak jednostavno nikada ne izlazi iz trenda

▲ Povratak na vrh