Hrvatski brend Obekei predstavlja kampanju za kolekciju “Meter Doesn’t Matter”

25.09.2017.

Dizajnerica Katarina Smolić odmaknula se od sezonskog predstavljanja kolekcija pa sada predstavlja novu kolekciju svog rbenda Obekei koja je namijenjena cjelogodišnjem nošenju

Naziva “Meter Doesn’t Matter”, kolekcija kao centralni motiv stavlja krojački metar koji predstavlja glavni element dizajneričine inspiracije te pridonosi estetici odjevnih komada koje nadopunjuje. Dizajnerica na simboličan način istovremeno ismijava njegovo postojanje s obzirom na to da ga uopće ne koristi u procesnom dijelu nastanka aktualne kolekcije.

Inovacija u dizajnu kao i korištenim materijalima jedna je od okosnica nove kolekcije Katarine Smolić. Obekei estetika uvijek je na svojevrstan način prepoznatljiva uzmemo li u obzir krojeve, dizajn i materijale koje dizajnerica pri stvaranju koristi, no u ovoj je kolekciji lako uočiti jedno novo Obekei ruho koje se ponajviše očituje u odjevnim predmetima poput predimenziniranih kimona izrađenih od satena te redizajniranih klasičnih komada poput košulja i dugih jakni. Dizajnerica pritom nipošto ne odustaje od oversized siluete po kojoj je odavno prepoznatljiva, kao i komada koji su većim dijelom uniseks.

Ono na čemu Katarina Smolić radi o samih početaka bavljenja modnim dizajnom je kreiranje odjeće koja laska svim tjelesnim figurama, a na tome nastavlja ustrajati i u novoj kolekciji u kojoj vlada one size princip. Okosnica kolekcije, krojački metar, sveprisutan je motiv koji čini detalje poput remena, ručke za torbu ili chokera no u ovoj kolekciji on ima samo estetsku ulogu dok je u krojnom dijelu prisutna potpuna sloboda kreiranja – uz prisutnost škara te, naravno, mašte bez ikakvih ograničenja.

“Oduvijek se poigravam modom i svaka moja kolekcija popraćena je dozom ironije i humora. To se da primijetiti upravo kod sitnih detalja na pojedinim odjevnim komadima. Tako samo za ovu kolekciju koristila metar kao dio odjevnog komada, a ne kroz njegovu standardnu namjenu. Uvijek radim naopako. Muškarci su nosili ženske kombinezone i crop topove, žene su plivale u predimenzioniranim muškim majicama i nosile kupaći kostim preko dolčevite. No rules, meter doesn’t metter!,” izjavila je dizajnerica povodom izlaska kampanje.

Fotografije kampanje potpisuje Filip Koludrović, u ulozi modela su se našli Luna Valas, Damjan Leboš, Marija Jerković i Enzo Petranić, dok je za frizuru zaslužna Buna Drakšić.

Tekst i foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

10 zimskih trendova koje još stignete isprobati

U tijeku je modni mjesec zbog čega su mediji puni fotografija s ulica Milana, Londona, New Yorka i Pariza, koje nam daju naslutiti koji su to trendovi trenutno najpopularniji

Victoria Beckham ima još jednu cool majicu s natpisom

Nakon majice s natpisom "Fashion Stole My Smile" koja je u kratkom roku osvojila svijet, Victoria Beckham ima novu cool majicu s natpisom

Nose se romantične vrpce u kosi

Sezona dodjela nagrada je u tijeku, a na crvenom smo tepihu zamijetili jedan veliki trend kad su u pitanju frizure - crne vrpce za kosu

Stilski dvoboj: Jennifer Lawrence vs. Elizabeth Hurley

Jennifer Lawrence je za londonsku premijeru svog novog filma "Red Sparrow" odabrala Versace haljinu koja nas je jako podsjetila na onu koju je Elizabeth Hurley nosila davne 1994.

Francuzi najbolje znaju kako se dobro našaliti s trendovima

Pariška robna kuća Le Bon Marché ima novu zabavnu inicijativu. Naime, iza naziva "Let's Go Logo" krije se jedinstvena kolekcija odjeće i modnih dodataka zamišljena kao zabavan i ironičan pogled na sve izraženiju logomaniju i rastuće tržište modnih lažnjaka

Otkrijte genijalan Instagram profil posvećen retro modi

Carla Valderrama je losanđeleska glumica i komičarka koja se krije iza sjajnog Instagram profila posvećenog retro modi

▲ Povratak na vrh