Hrvatski brend Obekei predstavlja kampanju za kolekciju “Meter Doesn’t Matter”

25.09.2017.

Dizajnerica Katarina Smolić odmaknula se od sezonskog predstavljanja kolekcija pa sada predstavlja novu kolekciju svog rbenda Obekei koja je namijenjena cjelogodišnjem nošenju

Naziva “Meter Doesn’t Matter”, kolekcija kao centralni motiv stavlja krojački metar koji predstavlja glavni element dizajneričine inspiracije te pridonosi estetici odjevnih komada koje nadopunjuje. Dizajnerica na simboličan način istovremeno ismijava njegovo postojanje s obzirom na to da ga uopće ne koristi u procesnom dijelu nastanka aktualne kolekcije.

Inovacija u dizajnu kao i korištenim materijalima jedna je od okosnica nove kolekcije Katarine Smolić. Obekei estetika uvijek je na svojevrstan način prepoznatljiva uzmemo li u obzir krojeve, dizajn i materijale koje dizajnerica pri stvaranju koristi, no u ovoj je kolekciji lako uočiti jedno novo Obekei ruho koje se ponajviše očituje u odjevnim predmetima poput predimenziniranih kimona izrađenih od satena te redizajniranih klasičnih komada poput košulja i dugih jakni. Dizajnerica pritom nipošto ne odustaje od oversized siluete po kojoj je odavno prepoznatljiva, kao i komada koji su većim dijelom uniseks.

Ono na čemu Katarina Smolić radi o samih početaka bavljenja modnim dizajnom je kreiranje odjeće koja laska svim tjelesnim figurama, a na tome nastavlja ustrajati i u novoj kolekciji u kojoj vlada one size princip. Okosnica kolekcije, krojački metar, sveprisutan je motiv koji čini detalje poput remena, ručke za torbu ili chokera no u ovoj kolekciji on ima samo estetsku ulogu dok je u krojnom dijelu prisutna potpuna sloboda kreiranja – uz prisutnost škara te, naravno, mašte bez ikakvih ograničenja.

“Oduvijek se poigravam modom i svaka moja kolekcija popraćena je dozom ironije i humora. To se da primijetiti upravo kod sitnih detalja na pojedinim odjevnim komadima. Tako samo za ovu kolekciju koristila metar kao dio odjevnog komada, a ne kroz njegovu standardnu namjenu. Uvijek radim naopako. Muškarci su nosili ženske kombinezone i crop topove, žene su plivale u predimenzioniranim muškim majicama i nosile kupaći kostim preko dolčevite. No rules, meter doesn’t metter!,” izjavila je dizajnerica povodom izlaska kampanje.

Fotografije kampanje potpisuje Filip Koludrović, u ulozi modela su se našli Luna Valas, Damjan Leboš, Marija Jerković i Enzo Petranić, dok je za frizuru zaslužna Buna Drakšić.

Tekst i foto: PR

Preporučujemo

Pročitajte i...

Claire Foy u elegantnom crno-bijelom izdanju

Predivna glumica nastavlja nizati odlična izdanja na crvenom tepihu

15 teddy kaputa koji će vas grijati ove zime

Teddy kaputi popularniji su nego ikada!

20 neodoljivih komada od čipke koje ćete obožavati

Čipka doista nikada ne izlazi iz trenda

Haljina i visoke čizme su kombinacija koju trendseterice jednostavno obožavaju ove sezone

Razlozi zašto svoje ljetne haljine ipak ne morate pospremiti duboko u ormar

▲ Povratak na vrh