Sanja Jagatić //

Anamarija Brkić, dizajnerica koja stoji iza jednog od najpoznatijih hrvatskih modnih brendova A'MARIE, vjeruje da odjeća zaživi tek kad je vidite na osobi, te Le Sable kolekcijom želi prenijeti osjećaj vedrine i lakoće koji karakterizira proljeće. Tako u najnovijoj kampanji za proljeće/ljeto 2024. nastavlja svoju misiju održivosti koristeći ekološki osviještene materijale i proizvodne procese, s ciljem smanjenja ekološkog utjecaja mode.

Kolekcija spaja raznolike teksture poput vezenih pamučnih materijala, čipke, lana i brušene svile kako bi stvorila jedinstvene komade koji odražavaju mekoću proljeća. Glavnu ulogu igra osjećaj materijala na koži, pozivajući vas da osjetite raskoš svakog komada u svakom pokretu.

Sanja Jagatić

Sanja Jagatić

Modeli poput jakne Kayla, pamučne jakne Kika, svilenog balonera Tonija ili asimetričnog ogrtača Mona postat će ključni aduti sezone, savršeni kako za jutarnje prigode tako i za večernje izlaske. Haljine Mely, Shed, Ria, Tessa i Nevi obogaćene su detaljima poput tulipan izreza, intrigantnih tekstura i asimetrije, što ih čini zavodljivim, nosivim i nježnim komadima idealnim za proljeće.

Sanja Jagatić

Sanja Jagatić

Kombinirajući senzualnost s udobnošću, Le Sable kolekcija nudi širok raspon mogućnosti kombinacija, poput suknje Line i bluze Lyre ili jednostavne i svestrane bijele košulje Vali.

Sanja Jagatić

Sanja Jagatić

Kampanja kolekcije, snimljena u prekrasnom ambijentu vile La Maison u Istri, savršeno prenosi eleganciju i užitak, ističući esenciju Le Sable kolekcije s kojom A'MARIE i dalje postavlja standarde nosivosti, dok za proljeće dodatno usavršava senzaciju dodira i lakoće nosivosti.

 

Moda