Miranda Kerr oštro kritizira Facebook

10.02.2017.

Ipak je zaručena za osnivača Snapchata...

Miranda Kerr svakodnevno koristi Instagram kako bi svoje fotke dijelila s milijunima obožavatelja, ali to ne znači da odobrava način na koji Facebook vodi svoje društvene kanale.

“Ne podnosim Facebook”, rekla je u intervjuu objavljenom ovoga tjedna. “Ne mogu li biti inovativni? Moraju li krasti sve ideje mog partnera? Gadi mi se to..:”, dodala je, referirajući se aplikaciju Snapchat koju je osmislio njezin zaručnik Evan Spiegel.

Nakon takvih  komentara manekenka se obratila svom publicistu priupitavši za dopuštenje za takve tvrdnje, bojeći se da je ipak pretjerala, ali je svejedno nastavila: “Ah, ma nije me ni briga. To je sramota. Kako mogu mirno spavati?”, zaključila je.

Iako je istina da su Instagram stories koncept potpuno preuzet od Snapchata, izgleda da čelne ljude u Facebooku takvo očigledno kopiranje nimalo ne uzrujava. Naime, nitko se nije potrudio odgovoriti na prozivku supermodela. Inače, njihov relativno nov koncept Instagram storiesa trenutno broji preko 150 milijuna korisnika, što je opasno blizu brojki od 158 milijuna kojom se Snapchat trenutno (ne) može pohvaliti.

Foto: Profimedia
N.K.

Pročitajte i...

Bottega Veneta obrisala svoje profile na društvenim mrežama: PR trik ili novi oblik luksuza

Što znači odustajanje od društvenih mreža u digitalno doba?

Blurred Lines: Kome zapravo pripada naša slika?

U društvu razlomljenom u kadrove, u kojemu je privatnost gotovo arhaičan koncept, kome zapravo pripada naš lik i djelo? Nedavno je temu otvorila model, glumica i ultimativna „hot girl“ generacije Emily Ratajkowski u povodu knjige osobnih eseja koju priprema za objavu. Opisujući niz nevjerojatnih situacija u kojima su drugi ljudi slobodno, legalno i beskrupulozno uspjeli profitirati od njezina lika, mimo njezine volje i znanja, Ratajkowski nas inspirira da preispitamo lakonski pristup kulturi pretjeranog dijeljenja.

Profil na društvenim mrežama koji vraća vjeru u čovječanstvo

Kako to izgleda kad se ljudi na društvenim mrežama okupe u zajednicu?

Kako je Instagram izmislio mjesto koje ne postoji?

Turistička destinacija koja postoji samo na Instagramu

Usponi i padovi influencera u doba krize

Kako je pandemija utjecala na fenomen influencera i što o tome kažu neke od naših najdražih insta zvijezda...

▲ Povratak na vrh