Kako je Instagramov “verified” postao mjerilo važnosti?

18.07.2018.

Plava značka uz profilno ime na Instagramu je postala predmet žudnje za koji nitko ne zna kako ga zaslužiti

Instagramova “verified” značka je sve češće mjesto prijepora jer je gotovo nemoguće odgonetnuti kriterij za dodjelu ove oznake koja daje posebnu snagu profilu.

Postoje teorije da se značku može “zaraditi” prikupljanjem velikog broja followera, korištenjem popularnih hashtagova, interakcijom s drugim korisnicima, promocijama na Instagramu i drugim kanalima te objavljivanjem postova u prime timeu, no ništa od toga ne garantira da će se uz neko ime na profilu pojaviti plava oznaka “viđeno” koja signalizira da je dotični profil verificiran.

Ovu, čini se, sve važniju oznaku nema niti naša mega popularna blogerica Ella Dvornik s 309 tisuća followera, no zato značkicu na prsima svog profila nosi zanosna Nives Celsius s 238 tisuća pratitelja. Tako se Nives našla u rijetkom društvu, u koje ne spadaju Severina, Maja Šuput, Sonja Kovač, Ljupka Gojić pa čak ni predsjednica Kolinda Grabar Kitarović. S druge strane Instagramu nipošto nisu promakli naši Vatreni. Na primjer Mandžukić, Modrić, Ćorluka i Perišić su među rijetkim Hrvatima koji imaju verificirane Instagram profile. U tom probranom društvu, zanimljivo je, našao se i svjetski uspješan model Faretta, ali i pjevačica Franka Batelić.

 

“Verified” je oznaka koja potvrđuje autentičnost računa kojeg vode javne osobe, celebrityji i globalni brendovi. Takvi se profili verificiraju zbog velike mogućnosti lažnog predstavljanja. Stoga značka “verificirano” ima ulogu da korištenje Instagrama ostane autentično iskustvo, odnosno da korisnici što lakše nađu autentične profile javnih osoba.

Piše: V.S.

Foto: Instagram

Pročitajte i...

Stvarna mjesta na kojima ćete se osjećati kao da se nalazite u filmu Wesa Andersona

Jarke boje poput narančaste, tirkizne i ružičaste, simetrija, nostalgija za prošlim vremenima u starim vlakovima, telefonskim govornicama i zaboravljenim prometnim znakovima, hoteli i svjetionici...

Žene ili lutkice? Kako se othrvati suvremenim nemogućim standardima ljepote

Iako se govori o inkluzivnijim standardima ljepote, koji uključuju žene svih rasa, boja kose i očiju i različitih dobi, ono što primjećujemo na društvenim mrežama ne odgovara toj ideji

David Attenborough oborio rekord u broju sljedbenika na Instagramu i zašto je to važno

Sir David Attenborough oborio raniji rekord Jennifer Aniston i u manje od 5 sati dostigao milijun sljedbenika

O modi, influenceanju i životu u New Yorku s Jelenom Cikojom

Kako izgleda njujorška svakodnevica influencerice s preko 380 000 followera

Kako je Instagram izmislio mjesto koje ne postoji?

Turistička destinacija koja postoji samo na Instagramu

▲ Povratak na vrh