adidas otvorio novu trgovinu u City Centeru one Split

07.05.2021.

Nova trgovina odaje počast Splitu i njegovim velikanima

Omiljeni globalni sportski brend adidas otvorio je novouređenu trgovinu u trgovačkom centru City Center one u Splitu. Nova trgovina, od sada u većem prostoru, s novim konceptom i u moderno uređenom interijeru, detaljima odaje počast gradu Splitu i njegovim velikanima, pa su u uređenju korištene fotografije legendarnog splitskog fotografa Feđe Klarića i radovi popularne splitske umjetnice Josipe Krolo.

Svi ljubitelji brenda moći će na jednom mjestu birati najnovije komade iz bogate ponude adidas Performance ili adidas Originals linije. Performance će oduševiti sportaše profesionalce i rekreativce proizvodima koji su posebno razvijeni za trčanje, trening i jogu, dok one koji vole nositi adidas Originals u različitim svakodnevnim prigodama očekuju sjajni trendovski komadi iz nove kolekcije.

Novi adidas shop na drugom katu City Centera one u Splitu posjetili su i poznati splitski influenceri Antonia Dora Pleško, Pave Elez, Debela Barbara, Anastazija Makjanić i Anamarija Asanović, odabrali svoje omiljene outfite i njih će objavljivati na svojim društvenim mrežama.

U fokusu nove trgovine je održivi, kultni adidasov model tenisice Stan Smith. Brend je, naime, nedavno lansirao verziju omiljene bijele tenisice od recikliranih materijala i Stan Smith je u rekordnom roku preplavio ulice i društvene mreže. A nova generacija tenisica adidasov je temelj na putu da stane na kraj gomilanju plastičnog otpada. Brend je, podsjetimo, nedavno otkrio i svoje planove za stvaranje bolje budućnosti. Fokusirat će se na tri područja: održivost, vjerodostojnost i uključivost.

adidas je prepoznao mogućnost za održivu budućnost s obvezom da do 2024. koristi samo reciklirani poliester u svim proizvodima, kao i mogućnost za ujedinjenje i uključenje svih ljudi u sport, što uključuje i proširenje adidasovog ugovora s UEFA-om na Ženski EURO i Ligu prvaka. Prepoznao je i mogućnost za poticanje inovacija koje nisu nikada prije istražene što uključuje i korištenje potencijala 3D printanih uložaka. A sve novosti od sada će biti dostupne u adidas trgovini u City Centeru one.

——

adidas je globalni sportski brend koji oblikuje budućnost sporta koristeći se inovacijama. Napredna tehnologija i kombinacija funkcionalnog dizajna omogućavaju profesionalnim sportašima i zaljubljenicima u sport diljem svijeta postizanje vrhunskih rezultata i ostvarivanje sportskih ciljeva nudeći im najbolju moguću sportsku opremu. Inovativnim načinima proizvodnje i širokim asortimanom ponude adidas je brend dostupan u više od 160 zemalja diljem svijeta. S dva osnovna segmenta brenda adidas Sport Performance i adidas Originals, kao i suradnjom s brojnim etabliranim dizajnerima i profesionalnim sportašima, jednaka se pažnja posvećuje sportskom i modnom pozicioniranju brenda.

Pročitajte i...

pepper city center

Upoznajte Pepper - prvog humanoidnog robota u shopping centru

Šarmantna Pepper osvaja simpatije u City Centeru one

Donosimo pregled najuzbudljivijih jesenskih trendova - za chic lookove od jutra do večeri

Povratak u školu, povratak na posao, povratak u stvarnost, povratak modi: eto zašto je jesensko doba posebno izazovno vrijeme novih početaka, novih obaveza, novih prilika.

6 cool stylinga za chic izgled 24/7

'Odjeni se za posao koji želiš', kaže izreka, a mi kažemo - zašto samo posao?

Možemo li živjeti bez plastike - i možemo li preživjeti s njom?!

Neki smatraju da možemo, neki da ne, no sigurne su dvije stvari. Kao prvo, potrošnju plastike moramo drastično smanjiti. Kao drugo, pred nama je u tom smislu dug put. Ipak, alternative nema, inače će plastika zagušiti naš planet. Toga su svjesni i neki modni i kozmetički brendovi, te poznate osobe poput Stelle McCartney i Emme Roberts

Beyonce i Adidas predstavili novu kolekciju

Posvećena crnim kaubojima i kaubojicama, Ivy Park Rodeo četvrta je kolekcija iz linije Ivy Park nastala u suradnji s Beyonce. Pjevačica je i zaštitno lice popratne reklamne kampanje

city loves green

Najpoželjnija shopper torba sezone ujedinila posjetitelje i prikupila humanitarnih 172.864,30 kn

Jedna torba može napraviti velike promjene. Baš takva je limited edition torba City Centera one koja je kroz projekt #citylovesgreen ispunila dvije svrhe: komunikaciju potrebe višekratnog korištenja iste torbe kako bi se smanjila potrošnja plastičnih vrećica te važnost humanitarnog djelovanja u zajednici.

▲ Povratak na vrh