Modna revija u sklopu Story Pink Fest Eventa upozorila na važnost redovitog pregleda dojki

12.10.2020.

Petu godinu zaredom Udruga P.I.N.K. life provodi javnozdravstvenu kampanju u listopadu, mjesecu prevencije karcinoma dojki, ovoga puta u drugačijem izdanju

U Zagrebu je 10. listopada 2020. održano događanje „Sačuvajmo zdrave dojke“ u organizaciji udruge P.I.N.K. life. Cilj kampanje već petu godinu zaredom jest informirati javnost o važnosti potrebe redovitog pregleda i samopregleda dojki. Radi pandemije korona virusa, ove je godine izostala tradicionalna ružičasta povorka, a modna revija koju su nosile žene oboljele od raka i javne osobe, održana je na krovu Nastavnog zavoda za hitnu medicinu Grada Zagreba, u skladu s odlukama Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu i preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.


Ovim događanjem Udruga P.I.N.K life obilježila je Europski dan zdravih dojki te educirala građane kako ispravno izvršiti samopregled. Modnu reviju nosile su članice Udruge P.I.N.K. life uz pratnju osoba iz javnog života, a na kraju revije pistom su prošetali i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić, Pročelnik za zdravstvo dr. sc. Vjekoslav Jeleč, te ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu prof.dr.sc. Žarko Rašić. Članicama Udruge podršku su svojim dolaskom dali i izaslanica Ministra branitelja Ana Filko, izaslanica predsjednika Hrvatskog sabora Ljubica Lukačić, potpredsjednica Gradske skupštine Grada Zagreba Ana Stavljević Rukavina, te specijalist onkologije i radioterapije Davor Kust.
Članice Udruge P.I.N.K. life Blaženka Pohižek, Brankica Crljenko, Ivana Grgurić, Katarina Vukalović, Anđelka Baričević, Lucija Huđek, Gordana Osman, Janja Mitić, Anita Bešić, Vjeka Bračić i Mirela Lovrić Ivandić nosile su modele hrvatskih modnih dizajnera Lei Lou by Aleksandra Dojčinović, Ivone Glavaš Anovi, Hippy Gardena, Ivane Jurić design, Duchess, Etna Maar, Miss Strawberry, De Light, Grete Gudelj, Katarine Mamić i Matije Vuice. Podršku na pisti pružile su im i žene iz javnog života dr. Slobodanka Keleuva, Ivona Glavaš, dr. Andrea Šupe Parun, Vesna Pavković iz dm-a, Hana Tabaković, dr. Zrinka Rendić, Snježana Mehun, Ivana Delač, Iris Pinjuh, Matija Vujica i Iva Leko.


„Ovim događanjem upozorili smo na iznimnu važnost preventivnih samopregleda dojki. Javnost je potrebno što više informirati jer upravo preventivni pregled može spasiti život. Naše gospođe koje se liječe od karcinoma i ove godine su bile glavne zvijezde, jer ovo je događanje tu za njih. Svakodnevno se trudimo svojim radom im biti podrška u ovoj teškoj borbi, one su naša inspiracija i želja nam je da svi zajedno ustrajemo u osvještavanju javnosti o važnosti preventivnih pregleda“, izjavila je Nives Moric, predsjednica udruge P.I.N.K life – Pogled iz novog kuta.

Na Cvjetnom trgu i sami građani su se uključili u ovu inicijativu i donatorski aspekt projekta gdje su na licu mjesta donirali za rad Udruge no priključili su se i samom projektu “Pink Ribbon” koji magazin Story radi s dm-om, a gdje kupovinom jednog od označenih proizvoda dm donira kunu od prodanog primjerka istog. Na samom eventu, posjetitelji su mogli, a sve u skladu s mjerama koje propisuje HZJZ i Nacionalni stožer, vidjeti, informirati se te uzeti neke uzorke proizvoda koji sudjeluju u spomenutom projektu. Osim dizajnerskih artikala lifestyle tjednika Story, prodavalo se i limitirano izdanje posebnih turbana – svaki zasebno pakiran u teglicu s ružičastom vrpcom rad dizajnerice Alme Premerl Zoko, modne savjetnice, stilistice i dizajnerica, vlasnice modnog brenda ALMAfashion.

Lanac drogerija dm priredio je posebnu smoothie poslasticu pod vodstvom profesionalnog chefa, Nastasje Chiare Petrić, autorice bloga Chiarin tanjurić, voditeljica kuharskog dijela dm-ove emisije Bebeceda, koja je na licu mjesta pripremila nekoliko smoothija. Također su se prezentirali i brendovi koji sa svojim proizvodima sudjeluju u donatorskom projektu PINK RIBONN – gdje se kupovinom označenih proizvoda odvaja kuna u donatorske svrhe za rad udruge PINK life, točnije za kupovinu histeroskopa i daljnje aktivnosti i rad udruge P.I.N.K. life, a to su dm-ovi brendovi alverde i Balea te Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen. Ovaj projekt traje tijekom cijelog mjeseca listopada, mjeseca borbe protiv raka dojke.

Samom akcijom upozorava se na globalni problem karcinoma dojke. Zadnje statistike pokazuju da je u Hrvatskoj oboljelo 2777 osoba od raka dojke i to 2735 žene i 42 muškarca (Izvor: HZJZ, Registar za rak RH, Incidencija raka u Hrvatskoj 2016. godine, Bilten br. 41, 2019.), a umrlo 789 osoba (izvor: HZJZ, Izvješće o umrlim osobama u RH u 2018.). Premda je, ako usporedimo posljednje statistike, broj umrlih od raka dojke u Hrvatskoj u padu, i dalje treba raditi na tome da se taj broj maksimalno smanji.


Udruga Pogled iz novog kuta – P.I.N.K. life okuplja onkološke bolesnike, socijalno ugrožene osobe, zdravstvene djelatnike, volontere, kao i osobe društveno i socijalno osviještene za ovaj problem. Cilj udruge je poboljšati kvalitetu života, socijalnu uključenost i prava pacijenata oboljelih od malignih bolesti, njihovih obitelji i mladih liječenih od malignih bolesti.

Pročitajte i...

STORY PINK FEST Tradicionalno obilježavanje mjeseca borbe protiv raka dojke

Ne propustite ove subote posjetiti središte Zagreba

PINK RIBBON Story u suradnji s dm-om u borbi protiv karcinoma dojke

Cilj je ovog projekta opremiti onkološki odjel Opće bolnice Dubrovnik

Fotka koja vam može spasiti život

Genijalna ideja koja je obišla svijet pomaže pri identificiranju raka dojke

200. izvedba predstave Velika Zvjerka u novom obliku - online kazalištu

U nedjelju se u Kazalištu Mala scena održala prva izvedba On line kazališta uživo, inovativnog projekta Kazališta Planet Art i njome ujedno proslavila 200. izvedba predstave 'Velika Zvjerka' kojom je On line kazalište uživo započelo svoj život.

Popusti na najtraženije beauty tretmane, samo ovaj tjedan uz magazin Story

Pobrinite se za sebe i svoju ljepotu, ostvarite izgled kakav ste oduvijek htjeli, uz savjete koje vam donosi poseban prilog Story beauty intenziv, kojeg na 18 stranica možete pronaći u sklopu lifestyle tjednik Story.

▲ Povratak na vrh