Jeste li spremni za Gucci beauty liniju?

04.05.2019.

Pokušajte odabrati samo jednu od 50 neodoljivih nijansi Gucci ruža za usne

Nakon što je potpuno promijenio Gucci kakav smo nekada znali i pretvorio ga u najpopularniji brend današnjice, kreativni direktor Alessandro Michele odlučio je proširiti poslovanje brenda i na svijet ljepote i posvetiti se jačanju već postojećih parfema i predstavljanju nekih noviteta.

Prva na redu je bogata linija ruževa za usne u kojoj će se naći u čak 50 različitih nijansi koje u prodaju stižu 29. svibnja. U svom stilu Gucci je na svom Instagram profilu krenuo s najavom ruževa s fotografijama na kojima su na čašama i šalicama vidljivi otisci novih nijansi.

Vjerujemo da nas čeka jedna bogata i raznovrsna kolekcija koja će samo doprinijeti rastu Guccija.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gucci Beauty (@guccibeauty) on

Piše: A.S.

Foto: @gucci / @guccibeauty

Pročitajte i...

Kako je Harry Styles učinio traper hlačice vrućima

... dok šeće u vrtu i raspravlja o umjetnosti.

Pet fantastičnih knjiga koje su inspirirale modne kolekcije

Moda i književnost se vole: Virginia Woolf x Comme des Garçons, Frankenstein x Prada…

Kako prestati dodirivati lice

Trikovi koji će vam pomoći da što manje dodirujete lice

Vrijeme je da se otarasimo ove loše navike

#FashionReinvention prema receptu slavnih svjetskih dizajnera

Dok odbrojavamo dane do devetog izdanja Elle Style Awards, ove godine u znaku #FashionReinvention kampanje, osvrćemo se na rad nekolicine modnih kuća koje su kroz godine proživjele vlastite reinvencije, više ili manje uspješno.

Apsolutni početnici u redateljskoj fotelji

Filmska naiva za dizajnerske veterane

Imate li u ormaru 190 $ koje ste zamalo bacili?

Jeste li se u posljednjem velikom pospremanju ormara skoro riješili komada odjeće koje Gucci smatra posljednjim krikom mode?

▲ Povratak na vrh