Nemate vremena za trening? – kako održati zdravlje uz sjedilački način života

28.10.2019.

Nekoliko pravila koja će vam poboljšati život

Kako možemo minimalizirati štetni utjecaj sjedilačkog života, ako nemamo vremena za fitness?

Jednostavne jutarnje vježbe pozitivno utječu na situaciju – što bi tek mogli reći o ozbiljnom treningu… No, ako nemate vremena za trening, koristite druga rješenja, na primjer, zamijenite stolicu fitballom. Tijekom radnog dana zagrijavajte se i izvodite lagane vježbe: ustanite i hodajte, radite nekoliko čučnjeva kad nađete pet slobodnih minuta. I napravite takve pauze što je češće moguće: ako je moguće svaka dva sata.
Spustite se stepenicama umjesto liftom. Ako uvjeti to dopuštaju, idite na posao biciklom.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jessica Biel (@jessicabiel) on Sep 24, 2019 at 12:01pm PDT


Usredotočite se na aktivni sport, jogu i istezanje. Trčanje, lagani jogging ujutro pružit će vam naboj dobrog raspoloženja za cijeli dan – ne budite lijeni. Ako niste ljubitelj aktivnih teških fitness rutina i utega u teretani, obratite pažnju na vježbe s TRX petljama i istezanje.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jessica Biel (@jessicabiel) on May 20, 2019 at 8:55am PDT

Kako upravljati mišićima u vratu i leđima?

Pratite na svoje držanje cijeli dan. Redovito idite na masažu: odvojite malo vremena, jer to je vaše zdravlje.
Zapamtite ovu riječ – opuštanje! Tijekom rada malo smo nervozni, a to izaziva blokade i stagnaciju u vratnoj kralježnici. Čak i ako vam se nakon posla učini da ste jako umorni, istezanje će vas definitivno vratiti u život. Normalizira cirkulaciju krvi u tijelu (uključujući i cervikalnu i lumbalnu regiju). Obratite posebnu pažnju na istezanje leđa – ovo je korisna navika za ljude koji imaju skoliozu ili probleme s bolovima u leđima.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

The science of sleep: šest savjeta za slađi san

Pazite li na higijenu spavanja? 

Kako prilagoditi trening menstrualnom ciklusu?

Sportske aktivnosti možete vrlo lako prilagoditi hormonalnim promjenama

Otkrili smo skriveni talent Caro Daur!

Ostajemo u kući i vježbamo uz workout videe na njezinom YouTube kanalu!

Stvari koje morate znati prije prvog treninga u teretani

Treninzi za žene, strah od mišićavog tijela i ostali mitovi s kojima se susrećemo kad krenemo vježbati

Znate li koji stil yoge izabrati za sebe?

Donosimo kratki vodič za sve buduće vježbače najpopularnijeg treninga na svijetu

▲ Povratak na vrh