Nemate vremena za trening? – kako održati zdravlje uz sjedilački način života

12.07.2020.

Nekoliko pravila koja će vam poboljšati život

Kako možemo minimalizirati štetni utjecaj sjedilačkog života, ako nemamo vremena za fitness?

Jednostavne jutarnje vježbe pozitivno utječu na situaciju – što bi tek mogli reći o ozbiljnom treningu… No, ako nemate vremena za trening, koristite druga rješenja, na primjer, zamijenite stolicu fitballom. Tijekom radnog dana zagrijavajte se i izvodite lagane vježbe: ustanite i hodajte, radite nekoliko čučnjeva kad nađete pet slobodnih minuta. I napravite takve pauze što je češće moguće: ako je moguće svaka dva sata.
Spustite se stepenicama umjesto liftom. Ako uvjeti to dopuštaju, idite na posao biciklom.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jessica Biel (@jessicabiel) on


Usredotočite se na aktivni sport, jogu i istezanje. Trčanje, lagani jogging ujutro pružit će vam naboj dobrog raspoloženja za cijeli dan – ne budite lijeni. Ako niste ljubitelj aktivnih teških fitness rutina i utega u teretani, obratite pažnju na vježbe s TRX petljama i istezanje.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jessica Biel (@jessicabiel) on

Kako upravljati mišićima u vratu i leđima?

Pratite na svoje držanje cijeli dan. Redovito idite na masažu: odvojite malo vremena, jer to je vaše zdravlje.
Zapamtite ovu riječ – opuštanje! Tijekom rada malo smo nervozni, a to izaziva blokade i stagnaciju u vratnoj kralježnici. Čak i ako vam se nakon posla učini da ste jako umorni, istezanje će vas definitivno vratiti u život. Normalizira cirkulaciju krvi u tijelu (uključujući i cervikalnu i lumbalnu regiju). Obratite posebnu pažnju na istezanje leđa – ovo je korisna navika za ljude koji imaju skoliozu ili probleme s bolovima u leđima.

 

Piše: N.B.
Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

Čarobni prah koji želiš u svojoj prehrani

Maca prah - jedan od najzdravijih suplemenata na svijetu

Znate li zapravo razliku između joge i pilatesa?

Instruktorica pilatesa Laura Schauperl objasnila nam je koji trening odabrati

The science of sleep: šest savjeta za slađi san

Pazite li na higijenu spavanja? 

Ovi neočekivani razlozi mogli bi biti uzrok bolova u leđima

Znamo da je bol u leđima globalni zdravstveni problem i najčešći razlog izostanka s posla, ali zbog toga nam nije ništa lakše kad nas ukliješti. Kako to izbjeći?

Korisni savjeti za treniranje ljeti

5 stvari o kojima trebate voditi računa pri vježbanju u ljetnim mjesecima

▲ Povratak na vrh