Koliko ulažemo u njegu kose?

Devastee
09.07.2015.

Očekivano, Hrvatice najviše troše na proizvode za njegu vlasi, a zbog recesije sve nas više kosu boji kod kuće

U suradnji s međunarodnim izdanjima Ellea, i na svojoj stranici na Facebooku tijekom proteklih ljetnih mjeseci objavili smo opsežnu beauty-anketu. Zamolili smo vas da svojim odgovorima pridonesete stvaranju jedne od najsustavnijih baza podataka o kozmetičkim navikama žena diljem svijeta.

Tako sam, recimo, doznala da Hrvatice na uređivanje kose svakog dana potroše manje od 10 minuta. Sasvim razumljivo ako uzmemo u obzir da nam je uljepšavanje lica primarna okupacija, a ni njoj se svakodnevno ne posvećujemo više (barem prema vašim odgovorima).

Za razliku od Amerikanki i ostalih opsesivnih Zapadnjakinja, koje svaki dan peru kosu, mi to činimo u prosjeku triput tjedno. Kako je većina odgovorila da sredstva za oblikovanje kose koristi samo za posebne prilike, jasno je zašto su u Hrvatskoj lakovi, pjene i gelovi za styling na posljednjem mjestu prodaje u kategoriji proizvoda za kosu.

Očekivano, sredstva za održavanje vlasi čistom i zdravom, poput šampona, regeneratora i njegujućih tretmana, prodavanija su od proizvoda za oblikovanje i bojenje kose zajedno, ali i dvostruko prodavanija nego svi proizvodi iz kategorije šminke.

U posljednje četiri godine, otkako nas je recesija prisilila da promijenimo brojne navike, ne samo kozmetičke, ovladale smo vještinama o kojima dotad nismo ni razmišljale. Recimo, ritualni odlazak u frizerski salon zamijenile smo posjetima drogerijama jer smo se počele “farbati” u kućnoj radinosti. Uzmemo li u obzir da je najskuplja boja za kosu barem upola jeftinija od salonskog bojenja, jasno je zašto su se proizvodi za koloraciju razvili u tako dinamičnu i propulzivnu kozmetičku kategoriju.

Famozna ulja za kosu posljednje dvije godine zaludila su nas svojim njegujućim svojstvima i višestrukim performansama (osim kose, često njeguju i kožu). Jedan od razloga tolike popularnosti ulja leži u globalnom ekotrendu i zahtjevu za organskom kozmetikom, kojem mahom prirodna ulja lako udovoljavaju.

Tekst: Mihaela Batinić
Foto: Imaxtree.com

Pročitajte i...

Trendi boja sezone: Vatrena kosa za vruće ljeto

Gigi Hadid je 'beach blonde' uvojke zamijenila bakrenima

5 frizura iz devedesetih koje su jednako cool i danas

Neke frizure nikad ne izlaze iz mode

12 savjeta za dugu, zdravu kosu

Kako da vaša kosa bude sjajna, bujna i duuuuga

nove frizure

Novi lookovi Selene Gomez i Halle Berry

Jesmo li spremni za ovako drastične promjene imidža?

grey blending

Seksi sijede: Hoćete li prihvatiti trend 'gray blendinga'?

Sav potencijal srebrnog sjaja sijedih vlasi

▲ Povratak na vrh