Vrijeme darivanja

Marijina industrija ljepote
18.12.2013.

Darujemo vam pet bogatih kozmetičkih poklon-paketa i po dvije ulaznice za izložbu 'Marijina industrija ljepote' u Muzeju za umjetnost i obrt

U svakom kozmetičkom poklon-paketu očekuje vas njegujući balzam Melem u kutijici (35 ml) i u stiku, njegujući i tonirani balzam za usne Rosal Lip Balm Violet Touch, dnevna krema Rosal Face Fit, losion poslije brijanja Ralon Sport, zubne paste Plidenta Super Fresh i Plidenta Pro- t-action i… dvije ulaznice za izložbu Marijina industrija ljepote.

Kako biste osvojili jedan od 5 vrijednih paketa, dovoljno je da nam do petka (20. prosinca) u podne pošaljete odgovor na pitanje: Bez kojeg (kojih) bi vam navedenih kozmetičkih proizvoda život bio nezamisliv?

Svoje odgovore šaljite na adresu elle@elle.hr, a mejlove naslovite ‘Marijina industrija ljepote’.

Imena sretnih dobitnica objavit ćemo na našoj Facebook stranici Elle Croatia u petak, 20. prosinca, oko 13 sati.

Marijina industrija ljepote

U Muzeju za umjetnost i obrt otvorena je ‘Marijina industrija ljepote’ posvećena jednoj od prvih modernih dizajnerica ambalaže, Mariji Kalentić, koja je veliki dio svog radnog vijeka provela u Nevi.

Ambalaža Nevinih kozmetičkih proizvoda, koje je Marija dizajnirala između 1963. i 1985., čine najveći dio izložbe. Kustosica izložbe je Koraljka Vlajo, poznata po sličnim izložbama za Jugokeramiku i Končar.

Marijina industrija ljepote

Dizajn Rosalove ambalaže nekad i danas

Izložba ‘Marijina industrija ljepote’ u zagrebačkom Muzeju za umjetnost i obrt (Trg maršala Tita 10) traje od 3. prosinca, tijekom cijelog adventskog doba (i u Noći muzeja 30. siječnja), a završava 2. veljače 2014.

Što još možete osvojiti?

U Muzeju za umjetnost i obrt svake nedjelje Neva organizira Happy Hours (11-13 sati), što znači da svi koji u tom razdoblju posjete muzej/izložbu uz svaku kupljenu ulaznicu dobiju na dar neki kozmetički proizvod.

Ove nedjelje, 22.prosinca, na dar ćete dobiti Melem (10 ml), a sljedeće nedjelje, 29. prosinca, noćnu kremu za njegu lica Rosal Face Fit.

Foto: press

 

Pročitajte i...

Pronašli smo brendove slične kultnom The Ordinaryju

Koji još beauty brendovi nude kvalitetne, a cjenovno prihvatljive proizvode?

Novi trend u make-up svijetu: bijeli eyeliner

Must-have u svakoj kozmetičkoj torbici

5 najdražih parfema Rosie Huntington-Whiteley

Želite li mirisati kao Rosie na pravom ste mjestu

Milenijalci ovisni o igli estetskog kirurga

Nije samo generacija 40+ zabrinuta što zbog karantene ne može u posjet svom estetskom kirurgu.  Inspirirani društvenim mrežama i odlučni oko ideje da su prirodni izgled i retorika "manje je više" precijenjeni, milenijalci se sve masovnije okreću novim kodovima fizičkog izgleda à la carte. Rezultat? Prošle su godine prvi put brojem estetskih zahvata nadmašili generaciju između 50 i 60 godina!

▲ Povratak na vrh