Stigle su prve šparoge! Evo kako ih pripremiti za doručak

07.04.2018.

S proljećem su nam stigle i prve šparoge koje su nevjerojatno ukusno i zdravo povrće, a evo i kako ih pripremiti

U šparogama uživamo tek nekoliko tjedana tijekom proljeća kad su u sezoni, no tada ih treba iskoristiti jer su nevjerojatno ukusne i zdrave. Večinu njihovog sastava čini voda, no imaju i vitamine A, B, K, C i E, kalcij, mangan, magnezij, željezo, zdrave kiseline, eterično ulje, šećer i merkaptan.

Važne su nam za pravilan rad jetre, bubrega i pluća, a posebno su dobre za osobe koje pate od dijabetesa. One su i dobar izvor bjelančevina i vlakana te imaju detoksikacijsko djelovanje koje nam je tijekom proljetnih dana vrlo važno.

Priprema šparoga je poprilično jednostavna. Važno je samo otkinuti im donji drvenasti dio koji ionako sam puca kad je presavinete na pola, a onda je možete dodati u juhe, wok ili neki drugi oblik pirjanog povrća, quiche i slične i pite i još niz jela. Ipak, šparoge su najbolje kad se ne obrađuju dugo termički i zato je savršeno pojesti ih za doručak uz poširana jaja. Kako pripremiti ovaj doručak otkrijte u nastavku.

Sastojci

2 velike šnite omiljenog kruha
maslinovo ulje
12 šparoga
½ žličice slatke dimljene paprike
2 velika jaja iz slobodnog uzgoja
parmezan
malo svježe mente

Priprema

Zagrijte u posudi posoljenu vodu i smanjite vatru kad proključa. Zagrijte tavu i u njoj prepecite dvije šnite kruha pa ih stavite na tanjur i lagano pokapajte maslinovim uljem. Šparogama otrgnite tvrde donje dijelove pa i njih stavite na tavu. Pecite nekoliko minuta s jedne i s druge strane strane, pa lagano pospite dimljenom paprikom i servirajte na kruh.

Dok vam se šparoge grilaju, u kipuću vodu razbijte dva jaja i kuhajte ih oko 3 minute (ili duže ako volite tvrđe kuhana jaja) na srednjem do malom plamenu. Zatim ih izvadite rupičastom žlicom kako bi ocijedili višak tekućine pa položite po jedno jaje na svaku šnitu kruha sa šparogama. Na vrh naribajte malo parmezana i dodajte nekoliko listića mente i  dobili ste zdrav i zasitan doručak savršen za aktivne vikende.

Ako ne volite poširana jaja možete ih samo skuhati ili ispeći, a jelu možete dodati i gljive, mladi luk, rotkvice, domaću majonezu ili što god vam drugo padne napamet.

Piše: N.B.
Foto: Pixaby

Pročitajte i...

Doručak kod Tiffanyja, ručak kod Guccija i večera kod Vuittona

Fine dining i high fashion iskustvo u jednom!

Ukusne i lagane ideje za doručak

Tri pogleda na doručak

Moda Operandi zna što ćemo nositi sljedeće sezone

I ima konkretne dokaze za svoju prognozu!

Doručak u čaši s cimetom

Cimet okus niskih temperatura

Najnovija modna ljubavna veza? Hrana i piće, od kave Saint Laurent do keksa Celine

Najnoviji trend naći će mjesto na stolu, a ne u našim ormarima

Story & Glovo vam daruju 40 kuna popusta na prvu narudžbu

Glovo, prva “on demand” aplikacija za dostavu u Zagrebu koja dostavlja što god vam je potrebno!

▲ Povratak na vrh