5 načina da olakšate ‘one dane’ u mjesecu?

10.02.2017.

Tih dana u mjesecu život nije lak ni nama, a bome ni onima koji nas okružuju...

Muškarci krive PMS za našu nervozu i loš dan, a postao je i predmetom izrugivanja i pošalica.

Evo kako ćete pomoći sebi, a tako i olakšati ljudima oko vas, da što lakše prebrodite one dane u mjesecu.

1. Utoplite se
Toplina pomaže pri opuštanju zgrčenih mišića. Uživajte u toploj kupki dok vam bude odgovaralo. ako niste raspoloženi za ležanje u kadi, na trbuh stavite topli oblog.

2. Vježbajte!
Bavljenje fizičkom aktivnošću potiče opuštanje tvari u mozgu koje podižu raspoloženje i bude dobre osjećaje, a djeluju i kao prirodni analgetici. Vježbanje opušta mišiće, a kada su oni opušteni, stres i bol brže nestaju.

3. Zdravo se hranite
Tijekom mjesečnice izbjegavajte jako slanu ili slatku hranu. Kada jedete manje soli i pijete više voće prošišćavate organizam, smanjujete nadutost i grčenje. Mnogim ženama pomaže i izbjegavanje kofeina i alkohola.

4. Priuštite si masažu
Čak i samo nježno trljanje ili masiranje trbuha može biti vrlo ugodno i otkloniti stres i grčeve.

5. Naspavajte se
Ako ste umorni, puno teže ćete podnijeti bol. San je najbolji lijek za sve!

N. P.
Fotografija Profimedia

Pročitajte i...

5 čarobnih namirnica za detoksikaciju

Zrno kamene soli svako jutro napravit će čuda za vaš organizam. A evo koje još namirnice morate uvesti u prehranu želite li izbaciti toksine, živjeti zdavije i izgledati bolje!

Kako je moguće da Penélope Cruz s 46 izgleda kao da joj je trideset?

Želimo broj njezine dermatologice, nutricionistice, psihijatra, e da, i Javierov broj također! Jer kako drugačije objasniti glumičin sjajni ten bez traga borama na pragu pedesetih i taj neodoljivi osmijeh koji nije zamrzla sveopća botoks panika od starosti

Zašto sanjamo više i intenzivnije tijekom izolacije?

Posljednjih mjesec dana sanjamo sulude živopisne snove – što kažu stručnjaci?

Namirnice koje će vaši mišići obožavati

Trening nije dovoljan, ovo želite na svom tanjuru

Početničke pogreške pri skidanju kilograma

Ako se želite vratiti u formu ovo su stvari na koje morate pripaziti

▲ Povratak na vrh