30. izdanje Bipa FASHION.HR-a – slavlje koje će se pamtiti

18.06.2020.

Tjedan mode Bipa FASHION.HR svoje će 30. jubilarno izdanje obilježiti prvim velikim modnim događajem ovog ljeta u posebnom garden izdanju koje će se održati od 2. do 4. srpnja. Prekrasni Park skulptura zagrebačke Gliptoteke bit će pozornica na kojoj će poznati modni dizajneri predstaviti svoje nove kolekcije, a među njima su Robert Sever, Ivica Skoko, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Marina Design, Arileo i Les Emaux. Dugo očekivano 30. izdanje Bipa FASHION.HR-a na ovoj će idiličnoj lokaciji okupiti brojne ljubitelje mode povodom proslave kreativnosti i snage modne platforme koja već dva desetljeća predstavlja najjača dizajnerska imena.

FASHION.HR kao platforma od prvog dana okuplja modne profesionalce koji su ovom prigodom poslali jedinstvene inspirativne poruke za 30. slavljeničko izdanje tjedna mode. Tako su dizajner Robert Sever, modna agentica Tihana Harapin Zalepugin, manekenka Lucija Beden te Vinko Filipić, direktor FASHION.HR-a podijelili svoje priče i emocije koje ih vežu uz najveću modnu manifestaciju u regiji. Ove sezone program tjedna mode ponudit će i odgovore na aktualna pitanja i teme koje se nameću u posljednje vrijeme u sklopu programa FHR TALKS. Jedan će dan biti rezerviran za panel diskusije na kojima će najeminentnija imena modne scene govoriti o aktualnim temama i novim izazovima modne industrije.

Od početka do danas, ova je modna platforma progresivnim idejama i kreativnim pristupom pratila vodeće svjetske trendove, a često ih u domaćim okvirima i stvarala, kreirajući hrvatsku modnu scenu i promičući modni dizajn kao poslovnu i kreativnu snagu društva. I danas, u izazovnim vremenima, kreativnost pronalazi najmaštovitije načine za svoj izričaj. Proslava 30. sezone Bipa FASHION.HR-a bit će modni događaj koji će se pamtiti.

 

Fotografije: Zvonimir Ferina

Pročitajte i...

Nekoliko haljina s Dior Haute Couture prezentacije- hot or not?

Jesu li se u Dioru ipak mogli malo više potruditi?

Ne tražite dalje – ovo su najbolji okviri na tržištu

Grupacija De Rigo ponosno stoji iza sintagme ‘Made in Italy’ i još jednom demonstrira zašto ju modni insajderi obožavaju

15 laganih košulja za prebaciti preko badića

Et voilà: savršeni ljetni look

Garnier najavio značajno smanjenje globalnog utjecaja brand-a na životnu sredinu

GREEN BEAUTY INICIJATIVA: Do 2025. godine svi Garnier proizvodi bit će proizvedeni bez korištenja izvorne plastike, pakiranja svih proizvoda bit će reciklabilna, razgradiva ili višekratna, a sve Garnier tvornice bit će CO2 neutralne.

▲ Povratak na vrh