Anine Bing: “Greške morate činiti ako želite napredovati”

10.11.2020.

Trendseterica danskih korijena koja je globalno uspješan brend izgradila u svojoj losanđeleskoj garaži, za Elle.hr ekskluzivno otkriva tajne svog stila, uspjeha i ponešto o najnovijoj suradnji s Helenom Christensen

Priča o nastanku globalno uspješnog brenda Anine Bing odraz je vremena u kojem živimo. Najčešće je iz perspektive sadašnjice teško loviti Zeitgeist, ali karijerna putanja ove Dankinje neupitno je svijetao primjer kako poduzetan duh može samo iz popularnosti na društvenim mrežama izgraditi čitav jedan život. Anine je u svijet mode ušla već s 15 godina kao model, a 2012., u vrijeme kada je Facebook otkupio Instagram, ona je već prokljuvila društvene mreže i na radost svog nemalog broja pratitelja, svakodnevno dijelila svoje odjevne kombinacije i shopping ulove. No, da osim stila i dobrog izgleda ova 36-godišnjakinja posjeduje i nos za biznis, svjedoči iduće poglavlje njene priče.

Iste godine odlučila je svoju popularnost na društvenim mrežama unovčiti te je s mužem Nicolaijem izradila kolekciju od 10 odjevnih komada. Iz svoje losanđeleske garaže par je prodavao, pakirao i slao tu odjeću. “U tom prvom razdoblju radili smo sve, od izrade odjeće do pakiranja i slanja”, priznat će ona sama u većini intervjua jer, kako kaže Anine, upravo je to insajdersko iskustvo, odnosno rad u svakom sektoru, ključan za dobro vođenje biznisa. “Na taj način znate točno što koji segment podrazumijeva i što možete očekivati od zaposlenika”. Što još? Uz nepogrešiv osjećaj za stil koji joj je i priuštio prvi val popularnosti, izraženih sposobnosti za poduzetništvo, Anine je ujedno i majka dvoje djece, a njezin kreativni zanos ovoga mjeseca kulminirao je suradnjom s još jednom danskom megazvijezdom, supermodelom Helenom Christensen. Što je iz te suradnje nastalo, kako Anine tumači svoj uspjeh, koje stilske trikove i sama primjenjuje te još više, otkrila je u ekskluzivnom intervjuu za ELLE.hr.

Osmislili ste i osnovali ANINE BING zajedno sa suprugom, i još uvijek radite rame uz rame. Odvajate li privatni život od poslovnih obaveza?

Doista se trudimo ne nositi posao kući. Postoji tanka linija između posla i privatnog života – i pandemija ju je ove godine stavila na kušnju svima nama. No istovremeno to je bio izvrstan podsjetnik na zahvalnost koju bismo trebali imati na međusobonoj podršci i tom dodatnom vremenu koje smo dobili, a koje nam je kao obitelji puno značilo. Inače smo odličan i uigran tim, on je jako orijentiran na biznis, a ja sam veći kreativac. 

Često navodite rock’n’roll kao inspiraciju koja stoji iza vašeg brenda. Što je za vas “rock” danas? 

Estetika rock ‘n’ rolla u srži je našeg brenda, to je glazba koju osobno volim i koja utjelovljuje duh Los Angelesa, mog doma. Rock ‘n’ roll po meni predstavlja zauzimanje za nešto iza čega stojite, ali na ležeran, off-duty način.

Mlada ste i uspješna poduzetnica u svojim tridesetima. Što biste rekli, koje vrline treba posjedovati žena da bi uspjela izgraditi svoj biznis? 

Prvo treba naučiti da je prirodno raditi pogreške i da, ako ih ne radite, nećete ni napredovati. Nitko nije savršen! Trebate imati čvrstu viziju i biti odlučni da tu viziju i ostvarite. Također, dobro je znati tražiti pomoć od drugih te raditi s ljudima koji znaju više od vas – možete učiti od svih s kojima ste okruženi.

Imate li vi svoje uzore? U biznisu, u modi, privatno?

Vječno me inspiriraju nevjerojatne žene u mom životu. Moja baka je bila moj veliki uzor, ona me i upoznala s modom. U modnoj industriji – Coco Chanel. Ta žena je bila neustrašiva u vrijeme kada ženama to nije bilo lako. 

A kakvim biste vrijednostima htjeli naučiti svoju djecu?

Želimo da budu svoji, zato ih uvijek potičemo da istražuju nove hobije, da sklapaju nova prijateljstva i upijaju svijet oko sebe. Presretna sam što imam divnu i dobru djecu i neizmjerno se veselim gledati ih kako odrastaju. 

Kako se Vaš brend promijenio od početaka? Kako vidite budućnost?

Od prvog lansiranja daleko smo dogurali, imali smo prilike istražiti i širiti se u nove kategorije. Prošloga mjeseca predstavili smo i naš drugi miris, Pure Noir. To je bio poseban trenutak za mene jer je taj miris nešto jako intimno, vraća me mojim putovanjima i omiljenim gradovima koji su na neki način i oblikovali evoluciju ANINE BING brenda.

Posljednje poglavlje brenda posebno je uzbudljivo. Limitirana kolekcija u suradnji s Helenom Christensen. Kako je došlo do te suradnje? 

Upoznale smo se u našoj trgovini u njujorškom East Villageu. Ona je tamo dolazila u shopping godinama i u trenutku kada sam saznala da je obožavateljica brenda, našla sam priliku da se i upoznamo. Dakako, naši danski korijeni su bili zajednička tema, ali i moda, fotografija, umjetnost i sve između toga. Brzo smo se sprijateljile i ovaj projekt zapravo nam je došao potpuno prirodno. 

Što možemo naći u kolekciji? Za koga je rađena?

Primarna inspiracija bio je Helenin stil u 90-ima, neka kombinacija edgy estetike i blagdanskog šarma, nešto savršeno za sezonu praznika! Među deset komada koje smo osmislile, mislim da ima ponešto za svakoga.

Cijenite li više eleganciju ili komfor?

Diplomatski ću reći da se morate osjećati udobno u svojoj odjeći kako biste imali samopouzdanje iz kojeg proizlazi elegancija! 

Najbolji stilski savjet koji imate?

Uložite u svoju garderobu, pažljivo birajući komade koji će činiti osnovu vašeg ormara i koje onda kasnije možete kombinirati s trendovskim ulovima.

Da morate odabrati samo 5 odjevnih komada u kojima biste bili ostatak života?

Običan bijeli t-shirt, crni sako, kožna jakna, dobar par traperica (koje super pristaju!) i kožne gležnjače.

Neizbježno pitanje koje nam je svima na pameti: aktualna Covid-19 kriza nesumnjivo će izmijeniti svijet mode. Kakav trag mislite da će ostaviti? Je li već utjecala na Vaše navike? 

Vjerujem da će ljudi sve svjesnije ulagati u svoje garderobe i pažljivije birati što kupuju. To je nešto što smo mi kao brend zastupali od samih početaka pa tim pravcem planiramo i nastaviti u budućnosti. No moje navike su skoro potpuno promijenjene! Trudim se uzeti više vremena za sebe u danu i bolje posložiti prioritete. Zapravo obožavam što sam dobila više vremena s obitelji, svi zajedno mijenjamo navike. Svaki vikend putujemo i kvalitetnije se družimo. 

Razgovarala: N. K.

Fotografije: Press, Instagram @aninebing

Pročitajte i...

Njezino veličanstvo čipka

Ženstvena, romantična, po potrebi i fatalna.

Anine Bing je naša ovotjedna stilska inspiracija

Stilska inspiracija: Anine Bing

Dizajnerica svevremenskog stila najbolja je reklama za vlastiti brend

Modna inspiracija: "Clueless"

25 godina nakon, "Clueless" moda je ponovno "in"

Što nas Haute Couture može poučiti o održivoj modi?

Novi/stari glam visoke mode kao ultimativni #FashionReinvention

Što trenutno nose gotovo sve modne influencerice?

Olivia Palermo i Aimee Song znaju kako izgledati chic!

Kako je Courteney Cox oduševila fanove

Najoriginalnija čestitka - ikad!

▲ Povratak na vrh