Balmain lansirao prvi interaktivni modni film

29.05.2019.

Inovativna kampanja s Carom Delevingne u glavnoj ulozi

Već nekoliko mjeseci Olivier Rousteing, kreativni direktor modne kuće Balmain, na svom Instagram profilu najavljuje tajanstveni projekt s  Carom Delevingne. I dok su mnogi pomislili kako je Balmain kampanja u kojoj se britanska manekenka pojavljuje potpuno naga najvjerojatniji razlog tolikih teasera s Rousteingove strane, stiglo je novo iznenađenje.

 

 

Misteriozni projekt, naime, nije bila samo još jedna obična kampanja već capsule kolekcija kožnih torbica koju su u suradnji, za Balmain, dizajnirali Delevingne i Rousteing. Naravno, lansiranje kolekcije prati i kampanja u kojoj je Cara zaštitno lice, no ne radi se samo o još jednoj seriji lijepo zapakiranih fotografija koje reklamiraju torbice, a kakve smo, u različitim varijacijama, već nebrojeno puta vidjeli.


Naime, torbice naziva BBag, Romeo i Twist, uz najpopularniju britansku manekenku, postale su dijelom prvog interaktivnog modnog filma, vrlo mračnog ozračja, u kojem gledatelj može sam birati kako će se rasplitati radnja tako da odabere jedan od tri ponuđena izbora. Modna kuća Balmain tako se svojim inovativnim pristupom modnim kampanja ucrtala u povijest, a Rousteingovi teaseri, pokazalo se, imali su itekakvog smisla.

 

 

“Cara je utjelovljenje bunta, onoga što Balmain svojom estetikom i svojim imidžem želi komunicirati. Ovo je prva njezina suradnja s modnom kućom i druga kampanja ove godine, a ja sam posve siguran da nas mnogo uzbudljivih zajedničkih suradnji očekuje u budućnosti”, izjavio je Olivier Rousteing povodom lansiranja capsule kolekcije torbica.

 

Piše: T.L.
Fotografije: Balmain

Pročitajte i...

Odvažna kombinacija boja koju ćemo ove hladne sezone obožavati

Inspiracija s modnih pisti za kombinacije u kojima je nemoguće proći neprimijećeno

BALMAIN X AKONI kolekcija sunčanih naočala stigla u Ghetaldus!

GHETALDUS – prva optika na području cijelog Balkana koja je ekskluzivno predstavila kolekciju BALMAIN X AKONI prvu generaciju luksuznog branda sunčanih naočala koji promiče važnost kulture 21. stoljeća.

Jameela Jamil pokazala nam je kako nositi print!

Od seksi zavodnice do ekscentrične elegancije

▲ Povratak na vrh