Čak 16 modela u novoj kampanji za Givenchy

Givenchy
15.11.2015.

Nema gužve pred objektivom Mert&Marcusa

Bande, grupice, ekipe… Veliko, lijepo i sretno društvo danas je itekako in.

Trendu je difinitivno doprinijela Taylor Swift okupljajući ove godine na koncertima svoje zanosne prijateljice koje su se s njom redovito pojavljivale na pozornici i dodatno podizale ionako vruću atmosferu. Uskoro su ideju preuzele i druge zvijezde, a sada su cool ekipe sve češća pojava i u reklamnim kampanjama modnih brandova.

H&M i Topshop za svoje su zimske kampanje okupili mnogo vrućih imena modne scene, a istu formulu primijenio je i Ricardo Tisci za Givenchy kampanju za proljeće 2016.

Šesnaest najtraženijih imena modelinga okupio je pred objektivom fotografskog dvojca Mert & Marcus. To su redom Mariacarla Boscono, Lara Stone, Natalia Vodianova, Joan Smalls, Gemma Ward, Miranda Kerr, Iselin Steiro, Candice Swanepoel, Delon Smith, Alessio Pozzi, Filip Hrivnak, Alexandre Valotto, Kevin Sampaio, Diego Fragoso, Gabriel Vieira i Antoine Lorvo.

S nekima od njih Tisci surađuje već godinama, a neka se imena sada prvi put pojavljuju u Givenchy kampanji. Finalni vizuali još nisu otkriveni, ali je dizajner na Instagram profilu podijelio grupnu fotku sa snimanja.

Piše: Maja Karnik
Fotografije: Instagram

Pročitajte i...

Što čeka Givenchy nakon odlaska Clare Waight Keller?

Igra modnih glazbenih stolica nastavlja se unatoč trenutnoj situaciji!

Kendall i sestre Hadid u divnoj Burberry kampanji

Je li ovo "it" kampanja sezone proljeće/ljeto 2020.?

SS20 trend- Ovog proljeća nosimo najmekšu kožu od glave do pete

Već razmišljamo što ćemo nositi kad zatopli!

▲ Povratak na vrh