Dašak proljetne svježine u novoj kampanji Ana Marie Ricov

10.05.2018.

Poznata dizajnerica Ana Maria Ricov predstavlja kampanju za novu kolekciju pod nazivom “Iki”

Dizajnerica Ana Maria Ricov predstavila je  kampanju za novu kolekciju pod nazivom “Iki”, koji je prepoznatljiv smjer japanske estetike, a stoji za jednostavnost, sofisticiranost, spontanost i originalnost. Kako bi duh nove kolekcije što bolje dočarali, tim na čelu s fotografkinjom Doris Fatur, make up artisticom Petrom Sever, hair stilisticom Katicom Topčić (Kevin Murphy) i modelom Leonardom Zebom (Talia Model), odabrao je fantastičnu lokaciju, kamenolom, koji je zaokružio još jednu uspješnu AMR priču.

Bojama neutralna lokacija izvrsno se stopila s koloritom nove kolekcije, u isto vrijeme naglašavajući vibrantne komade u crvenoj i plavoj boji, ali i stapajući se s onim koloritom smirenijom kreacijama.

Ove sezone odabrali smo kamenolom kao kulisu za snimanje nove kolekcije IKI. Željala sam da scena bude minimalistička te koloristički gotovo anulirana, a opet da se lijepo nadovezuje na samu filozofiju kolekcije i da odiše proljetnom svježinom. Time smo dobili opušteni i spontani mood fotografija te topli prizvuk ljetnih dana. Model Leonarda Zeba iz agencije Talia model savršeno se stopila s vizijom nove kolekcije, a stala je ispred objektiva Doris Fatur s kojom uspješno surađujem već niz sezona. Volim energiju i spretnost cijelog tima koji me vjerno prati i podržava, a već smo i toliko dobro uigrani da se razumijemo bez previše riječi. Volim razigranost nove kolekcije, koji doista nudi nepresušan izvor novih mogućnsoti i ideja te vjerujem da ću se u IKI duhu nadovezati i u svojoj zimskoj kolekciji”, objasnila je dizajnerica Ana Maria Ricov.

Kolekcija za sezonu proljeće/ljeto 2018. pažnju plijeni svojim nazivom “Iki”, koji nije pretjerano otmjen, pretenciozan niti kompliciran. On je izravan i odmjeren – jedan naziv koji tako izvrsno opisuje dizajnerski opus Ana Marije Ricov koji se provlači i kroz novu kolekciju nadograđujući modnu priču novim elementima, ali u isto vrijeme zadržavajući sigurne i prepoznatljive temelje koji čine okosnicu njenog rada.

“Kroz dizajn kolekcije koji je inspiriran Iki filozofijom, inspirativni naglasak stavljen je na jednostavnu, sofisticiranu i spontanu formu koja istiće originalnost i stilski sklad. Konstrukcija se bazira na rezovima ravnih linija pod oštrim kutevima, slojevitosti te naglasku na geometrijske elemente u patchwork tehnici. Oversized odjevni predmeti najčešće sugeriraju A liniju, a forma je također razbijena netipičnim volanima. Slojevitost, geometrija i jak kontrast glavna su obilježja kolekcije. Kontrastna paleta boja objedinjuje tamno plavu, oker te crvenu koje su najčešće razdjeljene sa crnim i bijelim akcentima. Tkanine koje se protežu kolekcijom su viskozni žoržet, plisse muslin i mikrofibra.”

Cijelu kampanju otkrijte u galeriji u nastavku:

Tekst: PR

Fotografije: Doris Fatur

Model: Leonarda Zeba / Talia modeli

Šminka: Petra Sever

Kosa: Katica Topčić / Kevin Murphy

Pročitajte i...

Pet fantastičnih knjiga koje su inspirirale modne kolekcije

Moda i književnost se vole: Virginia Woolf x Comme des Garçons, Frankenstein x Prada…

Sin Alaina Delona - zvijezda nove reklamne kampanje Mango Man

Šezdesetih godina prošlog stoljeća, koje zovu zlatnim dobom francuske kinematografije, Alain Delon žario je i palio ne samo velikim platnom već i ženskim srcima. Šezdeset godina kasnije to isto pokušava njegov nasljednik i imenjak…

Kako ovoga ljeta izgledati otmjeno u kratkim hlačama?

Pogledajte kako naše omiljene trendseterice kombiniraju kratke hlače ovoga ljeta

Trendseterice obožavaju gingham uzorak!

Kako uklopiti popularni gingham uzorak u svakodnevne kombinacija?

Očajavate pred ormarom jer nemate što za odjenuti? Imamo formulu koja pali svaki put!

Back to basics: crno-bijeli celebrity outifiti koje ćemo pokušati kopirati

▲ Povratak na vrh