Jesu li aplikacije rješenje za ponovni uzlet brendova brze mode?

24.07.2018.

Target je napravio aplikaciju kojom odabrane kupce povezuje s brendom i uključuje u kreativni proces

Mnogo se piše o zasićenju na high-street sceni i problemima za trgovce modom, ali se čini da je američki Target na tragu zanimljivog rješenja kojim bi barem nakratko mogao nadmašiti konkurenciju. U nastojanju da se ponovno nametnu kupcima, u Targetu su pokrenuli aplikaciju kojom odabrane kupce žele povezati s brendom i uključiti ih u kreativni proces. Iako dizajnom čak previše nalikuje Instagramu, aplikaciju Studio Connect će zasad isprobati samo 600 Targetovih kupaca koji se za tu privilegiju mogu i sami prijaviti. Odabrani sretnici će kroz interaktivnu aplikaciju surađivali s Targetovim dizajnerskim timom i pomoći brendu da se transformira u još bolji i poželjniji. Stvar funkcionira vrlo jednostavno – Targetovi dizajneri u bilo kojem trenutku putem aplikacije mogu objaviti pitanje poput „što kažete na ovaj uzorak?“, a korisnici aplikacije se vrlo jednostavno, putem lajkova ili komentara, mogu uključiti u raspravu i dati svoje mišljenje. U ekskluzivni klub ulazi se putem pozivnice, a svih šesto će za svoj doprinos dobiti popuste i darovne kartice. „Studio Connect našim dizajnerima omogućuje da se u svakoj fazi stvaranja povežu s kupcima i dobiju od njih povratnu informaciju,“ pojasnila je Julie Guggemos, voditeljica razvojnog tima u Targetu.

Inicijativa zvuči kao pun pogodak, a korisnici aplikacije zasad su pokazali izniman interes odgovarajući na pitanja Targetovih dizajnera. Čini se kako je mogućnost da sudjeluju u proizvodnom procesu za mnoge kupce nešto novo i itekako privlačno pa se slične inovacije mogu očekivati i u konkurentskim taborima.

Piše: Maja Karnik

Foto:product shots

Pročitajte i...

Shopping vodič: smeđe sandale

Obavezni komad ove ljetne sezone

15 laganih košulja za prebaciti preko badića

Et voilà: savršeni ljetni look

Želite li saznati najčuvaniju tajnu u svijetu mode?

Imamo za vas pozivnice za najekskluzivniju shopping zajednicu

Robbie Williams priznao svoje šopingholičarske sklonosti

Nakon što je slavni britanski pjevač otkrio koliko je potrošio na automobile koje nikad nije vozio, manje nas peče savjest zbog svih onih cipela s visokom petom koje smo kupile a nikad prošetale...

Satenske midi suknje i ove su sezone in

Najljepše satenske suknje iz highstreet i dizajnerske ponude

▲ Povratak na vrh