KLISAB ima novu kolekciju za proljeće 2021. i želimo – SVE!

15.03.2021.

Dobitnici ELLE Style Awards 2020. za Najbolji dizajn accessoirea, Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, kreatori brenda KLISAB, predstavili su totalno chic kolekciju u kojoj želimo provesti proljeće

KLISAB, nagrađivani domaći brend nove generacije, predstavlja kampanju za kolekciju Proljeće 21. Snimljeni u Dvoru Veliki Tabor, vizuali predstavljaju proljetnu kolekciju koja je u cijelosti sada dostupna i na novoj virtualnoj platformi brenda www.klisab.com. Lookovi su upotpunjeni prepoznatljivim dodatcima, KLISAB torbama i naočalama iz kolekcije koju je brend realizirao u suradnji s optikom Ghetaldus.

KLISAB kolekcija Proljeće 21 izraz je vremena u kojem je nastala. U dijalogu s njim, Kliškinić i Šabarić su kroz jezik mode prigrlili i postavili red u metežu koji nas okružuje, primivši ga kao suradnika radije nego kao prepreku. Jednostavnom promjenom perspektive, nešto što je promatrano kao nedostatak ovdje je zanimljivost i kvaliteta.

Gužvanje materijala haljine više nije nužnost nego, sada uzeto kao ishodište dizajna, postaje karakteristika koja haljini daje dinamične modulacije oblika kroz nošenje. Takvo propitivanje za brend prepoznatljive urednosti vidljivo je u kolekciji i drugdje – rubovi su ostavljani neobrađenima, gužvanja istaknuta prošivima, tie dye i patchwork oblikovanje materijala još više je eklektično, motiv visećih konaca razvijen je do uzorka. Sve ovo, kao i fotografije kampanje Brune Kazinoti, ostavlja dojam slobode.

Takvom intuitivnom promjenom pozicije KLISAB osvaja novi prostor u kojem je za njih karakteristična ideja lijepog ostala prepoznatljiva, ali dobila novi, propulzivni, drskiji izraz. Za tu je ideju znakovito i da je čitava kolekcija izrađena od materijala iz fundusa brenda, svi korišteni i u ranijim kolekcijama. Sada su materijali tretirani na drugačiji i afirmativan način koji njihove nesavršenosti prihvaća i slavi, radije nego da ih kompenzira.

Autorski tim kampanje čine Nikola Beban (producent), Bruna Kazinoti (fotografkinja), Ante Pažanin za Alfaparf Milano (stilist kose), Saša Joković za Estée Lauder (MUA), Ana Nikačević (stilistica), Hana Matić i Bruna Trze (asistentice produkcije), Marko Tolić (MUA asistent) i modeli Klara B., Anja B. i Lea H. iz agencije N Model Management. KLISAB zahvaljuje Dvoru Veliki Tabor na suradnji u izradi kampanje.

Pročitajte i...

charlie design

Nepresušan imaginarij Charlie _ Mare Milin donosi najnoviju modnu poslasticu

Kampanja Proljeće _ Ljeto 21 predstavljena je kao modni editorijal, jer je Lori zaljubljenik u modne editorijale s konceptom, a Mare je autorica nebrojenih editorijala pamtljivih po svom izričaju.

lovro krčar

Korzeti i pancirke: Nova kolekcija Lovre Krčara za urbane buntovnike

Glavna zvijezda kolekcije je maskirni uzorak koji se uklapa u sve kombinacije

Povratak trenda koji nam pomaže da narastemo u trenu: Platforme

Fetiš koji obožavaju modni dizajneri i pop zvijezde

casadei

Čizme i cipele koje će se nositi generacijama inspirirane su glazbom

Kraj mjeseca smo obilježili još jednim Zoom sastankom, ovog puta sa Ariannom Casadei, pripadnicom treće generacije obitelji Casadei koja nam je predstavila novu kolekciju za jesen/zimu 2021. godine

ahluwalia x ganni

Neobična modna suradnja s održivim predznakom: Ahluwalia x Ganni

Ključne riječi koje opisuju ovu kolekciju: održiva moda i londonska klupska scena

▲ Povratak na vrh