Milenijalci preuzimaju kormilo modne industrije

25.02.2020.

Smjena generacija u modnom svijetu

Kao i prethodne generacije, i milenijalci kupnjom proizvoda na tržištu luksuza kupuju i njihovu poruku iza koje sve češće stoje mladi umjetnički direktori – njihovi vršnjaci. Kako je došlo do redefiniranja luksuza i demografskog zaokreta koji je dizajnere generacije Y katapultirao u sam vrh liste želja najmoćnijih CEO-a modnog biznisa?

Kad je François-Henri Pinault, intervjuirajući kandidate za posao kreativnog direktora kuće Bottega Veneta, razgovor prebacio na pitanja održivosti i novih medija, bio je iznenađen koliko toga je Lee jednostavno podrazumijevao. “Nije shvaćao zašto ga uopće pitamo o tome”, rekao je Pinault  impresioniran načinom na koji misle i funkcioniraju mladi dizajneri odrasli u svijetu društvenih medija. “Oni nemaju otpor prema komuniciranju na društvenim mrežama, ne morate ih trenirati, podučavati, forsirati, njima je to prirodno. A kupci njihovih godina mogu to osjetiti.”

Nije slučajno da je mlađahni Olivier Rousteing bio među prvim dizajnerima s javnim osobnim profilom na Instagramu ili da se Daniel Roseberry na svojoj prvoj reviji za Schiapparelli smjestio usred piste i „uživo“ skicirao modele koji su izlazili, umjesto da se misteriozno skriva u backstageu. Ljudi su se pitali tko je taj mladac iz Teksasa za kojeg nikad nisu čuli i njihova je znatiželja brzo bila zadovoljena: Eto ga, tu je!

Više o razlozima iza smjene generacija u modnoj industriji te ostalim okolnostima ovog fenomena pročitajte u tekstu Ane Ahel u najnovijem broju ELLE magazina.

Pročitajte i...

Magična privlačnost Caprija

Mirisi citrusa bude nam želju za putovanjem do plavetnila Caprija...

Csilla Barath Bastaić

Csilla Barath Bastaić: 'Htjela bih utjeloviti nekonvencionalne, buntovne, neprilagođene žene'

S toplom i britkom Csillom Barath Bastaić o glumi, psihologiji i patrijarhatu

modni editorijal

Predivan editorijal za novi Elle koji oslobađa duh

Minuta za opuštanje: video novog modnog editorijala 'Free Spirit' želi dobrodošlicu ljetu

Kratka povijest 'summer body' koncepta

Odolijevajući prijetnjama ozonskih rupa i štetnosti UV zračenja, preplanulost je u 20. stoljeću postala obilježje zdravlja i ljepote. Ispruženo, obnaženo, okupano sunčevim zrakama, tijelo je ljeti predmet svih pogleda, no uz ideju prirodnosti i opuštenosti, iza hashtaga #summerbody kriju se i novi izazovi, društveni imperativi te bolna tiranija idealnog tijela -  čvrstog, preplanulog, zavodljivog. Ljeto nas skida, ali oslobađa li nas zaista?

elle

Novi Elle je na kioscima i daruje čitateljima – Elemis kremu za lice!

U novom broju razgovaramo sa zvijezdom naše naslovnice Olivijom Palermo, družimo se s redateljicom Anicom Tomić, otkrivamo fascinantnu priču iza uspona dizajnera Telfara Clemensa i opraštamo se od Albera Elbaza, legendarnog junaka svijeta mode, koji je u svaku svoju kreaciju utkao beskrajni talent, humanost i humor. Kao i uvijek, vodimo vas kroz labirinte modnih trendova i beauty kreacija, a jednu od njih vam i poklanjamo: Elemis Superfood Glow Priming Moisturiser! Novi Elle i ekskluzivan dar - potražite na svim kioscima od 20. svibnja

▲ Povratak na vrh