Moda kao marketinška strategija

26.05.2015.

Čini se kako Coca-Cola i Pepsi jako dobro koriste prepoznatljivost modnih brendova

Kakve veze Coca-Cola i Pepsi imaju s modom? Obje su kompanije izgleda shvatile kako mogu itekako profitirati iz suradnje s vodećim imenima modne industrije.

Marc Jacobs, Karl Lagerfeld, JPG, Nicola Formichetti, Franca Sozzani, Matthew Williamson, Donatella Versace, Alberta Ferretti i DVF tek su dio dizajnera koje su Coca-Cola i Pepsi angažirali u svojim kampanjama. Led je probio Keiser Karl 2010. kad se njegova silueta pojavila na limenkama i bocama dijetne Coca-Cole.

 

Ashley Williams i Coca-Cola

Ashley Williams i Coca-Cola

 

Od novijih suradnji, Nicola Formichetti, kreativni direktor Diesela, postao je jedan od Pepsi ambasadora i dizajnirao posebnu Pepsi limenku, a mladi dizajneri Ashish, Ashley Williams i Sophia Webster ubacili su u svoje kolekcije za 2015. prepoznatljiv identitet Coca-Cola motiva.

 

Sophia Webster i Coca-Cola

Sophia Webster i Coca-Cola

 

Čak je i OPI osmislio Coca-Cola liniju lakova za nokte. „Modne suradnje učinile su čuda u terminima prodaje i percepcije branda“, kažu iz Coca-Cole. Sve to zapravo podsjeća na proročku izjavu Ricka Owensa kako su „dizajneri nove rock zvijezde“. Drugim riječima, kupci pozitivno reagiraju na dizajnerske zvijezde u kampanjama i, što je najvažnije, prodaja raste.

Piše: Maja Karnik
Fotografije: press

Pročitajte i...

Provedite dan kao Choupette Lagerfeld, Karlova obožavana mačka

Nova igrica dostupna je na službenoj stranici Karla Lagerfelda

Neki posve drugačiji Fendi kroz objektiv Nicka Knighta

Era editorijala nakon Karla Lagerfelda

ELLE Countdown: 10 trenutaka na modnoj pisti koji su obilježili ovo desetljeće

Ako ste propustili ove ključne momente, vjerojatno ste prespavali dekadu!

Šetnja Parizom: Olivia Palermo u savršenoj jesenskoj jakni

Trendseterica u vjetrovki Karl Lagerfeld

▲ Povratak na vrh