Nova kampanja Charlie Design: One Night/ Te noći

04.03.2020.

Kampanja predstavlja nastavak nagrađivane ljetne kampanje One Day _ Jednom.

Osmišljena je kao opozit ljetnoj bijeloj prozračnoj priči. Crna je trajna inspiracija za Charlie i sadrži njegov bazični kod te izražavanje crnom u bezbroj nijansi predstavlja način da se naglasi slojevitost razmišljanja. Recikliranim komadima pokazuje se koliko je Charlie nepodložan trendu. Sama kampanja smještena je u tamnu pozadinu, jednostavno poderanog papira, te i sama scenografija dodatno akcentira recikliranje kao poruku. Nije ograničena vremenom u smislu ljetne ili zimske priče, jer se radi o vješto ukomponiranim recikliranim krojevima iz prijašnjih kolekcija, na kojima je intervenirano u smislu dekonstrukcije, našivanjem aplikacija ili ukrasnim prošivima te neočekivanim odabirom tkanina. Na taj način dobivamo novu All Black priču. Reciklirani komadi su: Sako Tai 1997;  Mantil Simona 2002;  Prozirne hlače 2006; Haljina Til 2012; Black predimenzionirana jaknica 2016;  Top gumeni tregeri 2017 ; Zgužvani šešir 2005… Lakoćom kombiniranja te spajanjem ozbiljnih komada s duhovitim dodacima stvorena je jedinstvena modna vizija.

O suradnji Mare Milin i Charlija ne treba posebno pisati. Iz njihovog imaginarija izlaze uvijek novi neponovljivi vizuali koji ispisuju stranice hrvatske mode.

Mare Milin o kampanji:

Dogovorili smo se, snimili smo. I onda je počeo moj roman toka svijesti.
Nije bilo mišljeno kao zaključak ljetne priče. Bilo je mišljeno kao projekt koji se  nadovezuje na ideju reciklaže Loredaninih prijašnjih radova. Zgužvan crni papir, rupe u papiru (davna Lorina želja, statično poziranje.
Ali, ja i matematičko razmišljanje i predumišljaji- to ne postoji.
Sve se promijenilo u procesu. Dok sam gledala fotografije, ponovno i ponovno, svašta mi je padalo na pamet: mjesečeva kći, teksture bilja, katrana, nafte, noći…pa opet noć, mjesec, noć, mjesec, i tako unedogled. U umu zvučna kulisa: Beethovenova Mjesečeva sonata, Chopinova klavirska nokturna, zvukovi noći- i onda sam odlučila da je ovaj projekt logično i vizualno zaslužio da bude tamni opozit projekta One day.
Poput Sunca koje noću obasjava Mjesec, pa on nama bude vidljiv, i, nasuprot tome, poput dana kada Sunce obasjava nas, tako se ponašaju i ove dvije priče.
Ova priča je komorna. Nije poput ljetne, koja je puna svjetla, zraka, vjetra i šuma mora.
Ova priča u sebi nosi mir i tišinu specifičnu za noć, bjelinu kože naspram dubokog mraka okoline, bjelinu rukopisa(nja), na odjeći, modnih dodataka, naspram dubokog crnila odjeće.
Pejzažna tematika noći i mjeseca, biljnih momenata koji su pandan tkanju materijala od kojih je sačinjena odjeća, nadopunjuje modnu fotografiju. Fotografije modela na kojima se vidi pokret, zatim duple ekspozicije, također sugeriraju noć, noćno, kad ljudsko oko vidi mutne obrise nekoga, nečega, kad nam se „čini“ da smo vidjeli, čuli nešto u mraku.
Miran, ozbiljan i svečan izraz lica modela, ponekad i umoran, po meni, prirodno je stanje ljudskog duha noću.
I, tako je nastao One night/Te noći. 

Tekst: Promo

Fotografije: Mare Milin

Pročitajte i...

Novo izdanje ELLE Fashion Chata večeras u 21h!

Večerašnja gošća je Mare Milin

Intervju: Marija Tadić, osnivačica brenda L'aventure en Primitivance

Obožavani domaći beauty brend o kojem svi pričaju!

Matija Cvek, Mare Milin i Matija Dedić predstavili art video priču koja ulijeva nadu i zacjeljuje!

"Nasloni se" nova je pop balada Matije Cveka u suradnji s eminentnim pijanistom Matijom Dedićem za koju spot potpisuje poznata fotografkinja Mare Milin

Avangardna modna bajka Loredane Bahorić

Mare Milin i Charlie Design predstavljaju još jednu genijalnu crno-bijelu kampanju

▲ Povratak na vrh